1

امیدهایمان را برای قهرمانی از دست نداده‌ایم

  • کد خبر : 68212
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵

مدافع تیم تراکتورسازی گفت: استقلال زیاد وقت‌کشی می‌کرد ولی امیدهایمان را برای قهرمانی از دست نداده‌ایم.

مصطفی اکرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شکست این تیم در مقابل استقلال اظهار کرد: فکر می‌کنم استقلال فقط ۲۰ دقیقه بهتر از ما بازی کرد و موقعیت‌های خوبی نیز ما داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

مدافع تراکتورسازی ادامه داد: واقعا ناراحت هستیم که نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و شرمنده هواداران باتعصب‌مان شدیم که شب را در راه بودند تا به استادیوم بیایند.

وی درباره استقبال هواداران از این بازی و حضور آن‌ها در استادیوم گفت: هواداران همیشه ما را شرمنده خودشان می‌کنند. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم. استقلال در این بازی‌ وقت‌کشی‌های زیادی می‌کرد و البته این تیم را تحت فشار قرار داده بودیم.

اکرامی درباره اینکه با این شکست چقدر به قهرمانی در لیگ برتر فکر می‌کنید بیان کرد: امیدهای بسیار زیادی برای قهرمانی داریم و چند بازی حساس پیش‌رو خواهیم داشت و اگر بتوانیم در آن‌ها نتایج خوب و قابل قبولی کسب کنیم مطمئنا قهرمان هستیم و امیدمان را برای قهرمانی از دست نداده‌ایم.

اکرامی درباره بازی با تیم الجیش قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تمام توان‌مان را در این بازی به کار خواهیم گرفت تا الجیش قطر را شکست داده و دومین پیروزی‌مان را در لیگ قهرمانان آسیا به دست آوریم. ما سعی خواهیم کرد تا با آمادگی کامل و با قدرت به قطر برویم. مطمئنا هواداران‌مان در بازی‌ای که در قطر خواهیم داشت حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر