2

نیازی به فکر کردن نیست ، کاندیدا می شوم

  • کد خبر : 68560
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۶

نیازی به فکر کردن ندارم چراکه تصمیم خود را در این زمینه گرفته‌ام و بر اساس استراتژی خود هر زمانی که دلم بخواهد و صلاح بدانم، آن را اعلام می‌کنم.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: با وجود اینکه تعداد اعضای شورا‌ها در دور بعد افزایش می‌یابد، اما من ترجیح می‌دهم اعضا افزایش نیابد.

مهدی چمران درباره تعداد اعضای در دور چهارم شورا‌ها افزود: هنوز در مجلس در زمینه کاهش تعداد اعضای شورا‌ها به نتیجه نرسیدیم.

وی ادامه داد: ‌شورای عالی استان‌ها به مجلس پیشنهاد داده است که تعداد اعضای شورا‌ها در دور چهارم نیز بدون افزایش باشد برای نمونه اعضای شواری شهر تهران‌‌ همان تعداد گذشته یعنی ۱۶ نفر باشد.

رئیس شورای شهر تهران، تاکید کرد: با وجود پیشنهادات انجام شده، فکر می‌کنم تعداد اعضای شورا‌ها کاهش نیابد، چرا که هم‌اکنون در مجلس موارد مختلفی مطرح است که بعید می‌دانم به بررسی این موضوع برسند.

چمران با بیان اینکه هم‌اکنون موضوع جدا نشدن ری نیز در مجلس مطرح است، اعلام کرد: ‌ باید برای بررسی این مساله نیز تعدادی امضا جمع کنیم و به صحن ببریم که با گستردگی مسایل مختلف بعید می‌دانم پیش از اتمام سال جاری کاری برای شورا‌ها بتوان کرد.

وی ادامه داد: از نظر خود شورا‌ها اگر تعداد اعضا افزایش یابد بهتر است اما من شخصا با شرایط فعلی ۱۵ نفر را ترجیح می‌دهم.

چمران درباره موضع نهایی خود برای اعلام کاندیداتوریش در ریاست جمهوری آینده، اینگونه پاسخ داد: ‌ بر اساس استراتژی خود هر زمانی که دلم بخواهد و صلاح بدانم، اعلام می‌کنم.

وی گفت: موضع خود را نسبت کاندیداتوریم در ریاست جمهوری به خوبی می‌دانم و نیازی به فکر کردن ندارم، چراکه تصمیم خود را در این زمینه گرفته‌ام و به زودی اعلام می‌کنم.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر