1

گروهک‌های ضد انقلاب در ژنو نزدیک است یکدیگر را بدرند + سند

  • کد خبر : 69270
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵

اجلاس حقوق بشر سازمان ملل در ژنو محل حضور بسیاری از اعضاء گروهک‌های وطنفروش ضدانقلاب شده تا با دروغ پردازی و ساخت گزارش‌های جعلی و مظلوم نمایی برای قاچاقچیان مواد مخدر و تروریست‌ها و جاسوس‌ها، هم‌نوا با دشمنان به سیاه نمایی بر ضد ایران بپردازند.

امیر رشیدی از اعضاء شورای تحکیم وحدت در دوران اصلاحات و از اعضاء محفل کمپین یک میلیون امضاء به علت فعالیت‌های ضد امنیتی از کشور فرار کرده و ساکن کشور ایتالیا شده است.

رشیدی یکی از عوامل ایجاد آشوب در سطح جامعه و دانشگاه‌ها بوده و از همکاران قدیمی رادیو فردا ارگان سازمان جاسوسی آمریکا می‌باشد.

اجلاس حقوق بشر سازمان ملل که در ژنو برگزار می شود محل حضور بسیاری از اعضاء گروهک‌های ضد انقلاب شده تا با دروغ پردازی و ساخت گزارش‌های جعلی و مظلوم نمایی برای قاچاقچیان مواد مخدر و تروریست‌ها و جاسوس‌ها هم‌نوا با دشمنان به سیاه نمایی بر ضد ایران بپردازند.

امیر رشیدی از ایتالیا به سوئیس رفته تا به همراه سایر گروهک‌های ضد انقلاب منافع دشمنان ایران را تأمین کند وی در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک از نفرت حاکم بر گروهک‌های مختلف ضد انقلاب از منافقین و فرقه های تجزیه طلب تا مشاوران فتنه گران سبز خبر می‌دهد که نزدیک است یکدیگر را بدردند.

کشورهای غربی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای گروه‌های تروریستی همچون منافقین و پژاک و هر فردی که دشمنی با ایران داشته باشد تبدیل به پایگاه و محل امنی شده‌اند مدعیان دفاع از حقوق بشر که بر بسیاری از جنایت‌ها همچون کشتار مردم بی دفاع در فلسطین اشغالی و برمه و افغانستان و …چشم فرو بسته و سکوت پیشه کرده‌اند از برخورد قانونی ایران با قاتلان و همجنس بازان و محکومان مواد مخدر فریاد دفاع از حقوق بشر سر می‌دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69270

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر