0

ما دنبال این هستیم که مردم به برنامه‌ها رای دهند

  • کد خبر : 70194
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸

وی در ادامه به اعلام کاندیداتوری افراد زیادی برای انتخابات سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: تا کنون افراد زیادی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اعلام کاندیداتوری می‌کنند ولی هیچ کس برنامه‌ای ارائه نمی‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: افراد زیادی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اعلام کاندیداتوری می‌کنند ولی هیچ کس برنامه‌ای ارائه نمی‌کند.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در نشست بصیرتی دانش‌پژوهان دوره آشنایی با نظام دینی در حسینیه حضرت ام‌البنین (س) منطقه پادادشهر اهواز اظهار داشت: برای تشکیل جبهه پایداری هیچ‌گاه در فکر قدرت طلبی نبوده‌ایم.

وی افزود: آیت‌الله مصباح نظرش این بوده که تشکلی، تشکیل شود که کار را برای قدرت انجام ندهد و اگر به قدرت رسید قدرت را برای دین بخواهد.

* نیرو سازی را گسترش دهیم

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو سخن با بیان اینکه نباید اینطور باشد که شخصی با زد و بند سیاسی یا با به هر وسیله‌ای دیگربه قدرت برسد تاکید کرد: آن چیزی که در تشکیل جبهه پایداری نقش داشت و مورد تاکید آیت‌الله مصباح یزدی نیز هست آن است که نیرو سازی را گسترش دهیم و نیروهای زیادی را برای پیشبرد اسلام تربیت کنیم.

وی هدف از تربیت نیروها را این گونه بیان کرد که هرجا نیاز به نیرو متعهد و متخصص داشته باییم دیگر مشکلی از لحاظ نیرو نداشته باشیم.

روانبخش تصریح کرد: باید یک الگوی مناسب از اسلام معرفی کنیم که دنیا با دیدن آن مجذوبش شود همان طور که الان مجذوب شده ولی باید این روند بیشتر شود تا زمینه شکل گیری حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) فراهم شود.

وی با اشاره به این نکته که همه باید کمک کنند و هر کس به اندازه خودش چند گام جلو حرکت کند، اضافه کرد: ما هم بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب در این مسیر حرکت کنیم و چند گام به جلو برمی‌داریم تا به آرمان‌های امام راحل و ولی امر مسلمین جهان دست پیدا کنیم.

این فعال سیاسی بیان کرد: جبهه پایداری برای انتخابات آینده ریاست جمهوری نیز برنامه دارد البته نه برای کسب قدرت بلکه برای یک هدف بلندتر و والاتر است.

وی در ادامه به اعلام کاندیداتوری افراد زیادی برای انتخابات سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: تا کنون افراد زیادی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اعلام کاندیداتوری می‌کنند ولی هیچ کس برنامه‌ای ارائه نمی‌کند.

*مردم به برنامه‌ها رای دهند

روانبخش با بیان این مطلب که پیشنهاد جبهه پایداری این است که در این شرایط برنامه محور حرکت کنیم افزود: هم اکنون خود جبهه بر اساس برنامه هایی در حال فعالیت است.

وی یادآور شد: در حال حاضر تیم‌هایی تشکیل شده که در حال برنامه‌نویسی و برنامه‌ریزی هستند ما دنبال این هستیم که مردم به برنامه‌ها رای دهند.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو سخن با یادآوری این نکته که ممکن است یکی پول داشته باشد و بتواند بیشتر تبلیغ کند، اضافه کرد: اگر کسی توانست احزاب بیشتری را دور خودش جمع کند ممکن است به خاطر این باشد که بخواهد بیشتر به آنها امتیاز دهد.

*فعلا برنامه‌ای نداریم

وی خاطرنشان کرد: برخی از نامزدها، افراد زیادی را دور خودشان جمع می‌کنند ولی وقتی از آنها درباره برنامه‌هایشان سوال پرسیده می‌شود جوابشان این است که فعلا برنامه‌ای نداریم.

روانبخش گفت: جبهه پایداری در این مسیر پیش قدم شده تا اگر کسی قرار است به میدان بیاید با برنامه وارد شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: در حال حاضر برای برنامه‌ریزی، در جبهه پایداری چند تیم تشکیل شده و با قدرت هم در حال انجام کارها هستند که هم برنامه‌های فرهنگی و هم برنامه اقتصادی دارند که نتیجه‌اش هم در انتخابات خواهید دید.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=70194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر