2

معتقدم با حضور همه سلایق در عرصه انتخابات با مشارکت حداکثری مردم روبه‌رو خواهیم بود

  • کد خبر : 70520
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: امیدوارم در سال جاری با حماسه اقتصادی شاهد کاهش تورم، کاهش بیکاری و توجه ویژه به چشم‌انداز ۲۰ساله باشیم.

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۲ به‌عنوان سال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” گفت: انتظار می‌رود وقتی جهت‌گیری نظام در سال جدید مشخص می‌شود، تمامی ارکان جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص قوای سه‌گانه تلاش خود را در جهت تحقق این سیاست‌ها در پیش بگیرند، بر این اساس امیدواریم در سال جدید قوای سه‌گانه عزم خود را برای تحقق شعار “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” به منصه ظهور برسانند.

 

وی با بیان اینکه: “مقام معظم رهبری پیش از این بر مقوله اقتصاد تأکید ویژه‌ای کرده بودند”، خاطرنشان کرد: متأسفانه شعارهای گذشته که برگرفته از مسائل اقتصادی بود، مورد توجه قرار نگرفت و امیدوارم در سال جاری با حماسه اقتصادی شاهد کاهش تورم، کاهش بیکاری و توجه ویژه به چشم‌انداز ۲۰ساله باشیم.

 

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی همچنین درباره اهمیت “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” ‌در سال ۹۲، ‌‌با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود به‌خوبی به اهمیت “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” پرداختند، اظهار داشت: در سال جاری انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود؛ انتخابات نماد مردم‌سالاری و دموکراسی است و امیدوارم ما در سال ۹۲ شاهد حضور پرشور مردم و نقش‌آفرینی تمامی تشکل‌های سیاسی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند، باشیم.

 

حق‌شناس یکی از شرایط حماسه سیاسی را رقابت در عرصه انتخابات خواند و گفت: معتقدم با حضور همه سلایق، دیدگاه‌ها و تشکل‌ها در عرصه انتخابات ما با مشارکت حداکثری مردم روبه‌رو خواهیم بود و ان‌شاءالله انتخابات پیش‌ِرو زمینه‌ای را برای برون‌رفت از مشکلاتی که در آن قرار گرفته‌ایم، فراهم خواهد کرد.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=70520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر