2

جنگ جریان انحرافی با ولایتمداران بر سر وزارت جوانان

  • کد خبر : 7181
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۰

نکته قابل توجهی که در بررسی دوران اخیر مدیریتی عباسی می توان دریافت ، عدم تعامل و همکاری وی با جریان مساله ساز موسوم به انحرافی ، و عدم فعالیت این گروه ، در حوزه مدیریتی وی است. به گزارش  افق  ، نگاهی گذرا به شیوه سرپرستی و اداره ورزش کشور ، چه در سطح […]

نکته قابل توجهی که در بررسی دوران اخیر مدیریتی عباسی می توان دریافت ، عدم تعامل و همکاری وی با جریان مساله ساز موسوم به انحرافی ، و عدم فعالیت این گروه ، در حوزه مدیریتی وی است.

به گزارش  افق  ، نگاهی گذرا به شیوه سرپرستی و اداره ورزش کشور ، چه در سطح کلان و چه در مقیاس باشگاهی ، نشان می دهد که تخصص ، تجربه و دوری از حاشیه ، فصل مشترک نداشته های بسیاری از مدیران این عرصه بوده و در عوض ، وابستگی سیاسی ، ارتباط با گروهها و جریانهای خاص ، سوابق ورزشی احساسی و حاشیه های فراوان ، فصل مشترک داشته های این مدیران بوده است .
بنابراین گزارش معرفی وزیر به دور از حاشیه تعاون و سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای تصدی وزارت ورزش و جوانان آینده ای امید بخش را پیش روی طرفداران برنامه ریزی های کلان ورزشی و تصمیم گیری های فارغ از سیاسی کاری قرار داده است.
روز گذشته ، محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس از معرفی مهدی غضنفری برای تصدی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی برای تصدی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و محمد عباسی برای تصدی وزارت ورزش وجوانان خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز عبدالرضا ترابی؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید: عباسی به عنوان یک وزیر در وزارت تعاون سعی و تلاش خود را کرده است و کارهای ایشان هم بیشتر سیاستگذاری بوده و در وزارت ورزش هم این احتمال وجود دارد که ایشان ، مانند وزارت تعاون سیاستگذاری های درست و خوبی را بکار گیرند و با پیاده کردن یک سیستم مدون بتواند موفق شود.
ترابی خاطر نشان کرد: البته همه اینها بستگی دارد به اینکه آقای دکتر عباسی در صورت انتخاب شدن، از همکاران باتجربه در امر ورزش و جوانان استفاده کند و از افرادی که در این زمینه سال های سال در تربیت بدنی کارکرده اند و تجربه دارند استفاده کند.
نماینده گرمسار با مثبت ارزیابی کردن عملکرد عباسی در وزارت تعاون گفت: در نهایت انتخاب ایشان به عنوان وزیر ورزش بستگی دارد به نظر نمایندگان و مجموع آرایی که اتخاذ خواهد شد و اینکه ایشان باید از سوی دولت مطرح بشود و برنامه های خود را ارائه بدهد
بنابراین گزارش مرد اول ورزش کشور ۶ سال در کابینه دکتر احمدی‌نژاد به عنوان وزیر تعاون حضور داشته است و در این مدت ، کمترین چالش به وجود آمده با نهادهای تقنینی و نظارتی ، حوزه مسئولیتی وی بوده است. مدرک تحصیلی وی فوق‌لیسانس مدیریت دولتی است. محمد عباسی در سال ۱۳۸۸ که برای بار دوم به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس پیشنهاد شد در رشته دکترای مدیریت با گرایش دانشوری مشغول به تحصیل بود. ‌نایب رئیس کمیسیون برنامه و ‌بودجه مجلس‌شورای‌اسلامی (‌نماینده گرگان و آق‌قلا)، عضویت هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه، عضو ناظر مجلس در کمیته تنظیم ارز، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی استانداری، رئیس آموزش و‌پرورش، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های مازندران و گلستان، معاون اداره‌کل آموزش و پرورش، رئیس دفتر نظارت بازرسی شورای نگهبان مازندران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی (مازندران)، عضو هیئت‌منصفه مطبوعات، صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه شمال از سوابق اجرایی محمد عباسی می‌باشد.
نکته آخر که باید توجه مجلس اصولگرا را به آن جلب نمود ، مخالفت ویژه سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس و عضو فعال جریان منتسب با فتنه که هم اکنون دارای روابط پنهانی با جریان انحرافی است در خصوص وزارت محمد عباسی می باشد. داریوش قنبری، نماینده ایلام در گفت‌و گو با روزنامه «تهران امروز» امروز (چهارشنبه) گفت: امیدی به رای آوردن آقای عباسی نیست. رئیس جمهور نباید افرادی را معرفی کند که می‌داند که رای نمی‌آورد. چون در این صورت هم وقت مجلس را می‌گیرد و هم دوباره یک وزارتخانه را بی‌وزیر می‌گذارد و مجلس باید زمان زیادی منتظر بماند تا دوباره وزیری از سوی احمدی‌نژاد معرفی شود.
این مخالفت که بیانگر ولایتمداری عباسی است نکته ای است که نباید از آن غافل شد. ابوالقاسم رحمانی؛ مخبر کمیسیون عمران مجلس، در این زمینه به بولتن نیوز می گوید: نظر اینجانب در خصوص معرفی محمد عباسی به عنوان وزیر ورزش مثبت است.
نماینده فارس و اقلید در ادامه با اشاره به اینکه عباسی نایب رییس فدراسیون جهانی کبدی نیز هست، ابراز امیدواری کرد که ایشان در صورت انتخاب برای تصدی پست وزارت ورزش، همانند وزارت تعاون موفق عمل کند و بتواند در پست وزارت ورزش هم به ورزش کشور کمک کرده و با سیاستگذاری های مناسب در بالندگی هرچه بیشتر این بخش مهم تاثیر گذار باشند.

منبع: صداقت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر