3

عباسی: نگذارید اصلاح قیمت بنزین به سایر کالاها و خدمات تسری پیدا کند

  • کد خبر : 300719
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «مردم راه خود را از اخلالگران نظم و امنیت عمومی جدا کردند»، گفت: نگذارید اصلاح و افزایش قیمت بنزین به سایر کالاها و خدمات تسری پیدا کند.

Image result for ‫اسدالله عباسی‬‎

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «مردم راه خود را از اخلالگران نظم و امنیت عمومی جدا کردند»، گفت: نگذارید اصلاح و افزایش قیمت بنزین به سایر کالاها و خدمات تسری پیدا کند.

به گزارش افق انلاین ، اسدالله عباسی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با اشاره به ناآرامی‌های ناشی از اصلاح قیمت بنزین، اظهار کرد: دولت می‌توانست از ظرفیت‌های مردمی، مجلس و رسانه‌ها استفاده کند و مردم و نمایندگان را در جریان کم و کیف این طرح قرار دهد. مردم برای ارزشهای انقلاب تا پای جان ایستادگی کردند. بی‌تردید در این مورد هم به کمک مسئولان می‌آمدند و بهانه از دشمن گرفته می‌شد.

وی گفت: قدر این مردم انقلابی را بدانید که علی‌رغم مشکلات معیشتی وارد صحنه شده و راه خودشان را از اخلالگران نظم و امنیت کشور جدا کردند. حال نوبت شماست که این فرصت را غنیمت شمرده و در جهت اعتماد سازی مردم با نظام از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نگذارید اصلاح قیمت بنزین و افزایش آن به سایر کالاها و خدمات ضروری تسری پیدا کند. امروز وظیفه ماست که به منظور جلوگیری از فشار اقتصادی بیشتر بر مردم، با نظارتی دقیق و اثرگذار مجری سیاست‌های جبرانی ناشی از اصلاح قیمت بنزین باشیم. قوه قضاییه نیز باید به نظارت دقیق و مستمر بر تنظیم بازار اهتمام بورزد و از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری نماید.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=300719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر