2

کلاهبرداران ۳ میلیارد تومانی در اصفهان دستگیر شدند

  • کد خبر : 72614
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف و دستگیری متهمان اصلی یک شرکت سیار که با روش ارائه تسهیلات وام به مشتریان خود از آنان مبلغ سه میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار” عبد الرضا آقاخانی” اظهار داشت: در پی شکایت یکی از بانک های شهر اصفهان مبنی بر برداشت غیر مجاز شرکت سیاری به نام “صدر” از حساب مشتریان خود ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده ای در این خصوص صورت گرفت و سرانجام مشخص شد متهم اصلی این پرونده به نام “کریم_ ب” با همدستی دو نفر دیگر به نام های “امید _ت” و “مجید_ک” در قالب شرکت سیاری به نام “صدر”به منظور ارائه تسهیلات وام قرض الحسنه با ارائه مدارک جعلی مشتریان خود اقدام به افتتاح حساب برای انها کرده اما پس از مدتی به صورت غیر مجاز از حساب مشتریان خود برداشت کرده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: با تکمیل شدن این تحقیقات هر سه متهم اصلی دستگیر و با جمع آوری مدارک و مستندات و دلایل جرم از سوی آنها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند که متهم اصلی با صدور قرار صادره روانه زندان شد.

سردار آقاخانی با بیان اینکه متهمان این پرونده ۳۰میلیارد ریال معادل سه میلیارد تومان از حساب مشتریان خود برداشت کرده بودند از مالباختگان خواست جهت تنظیم شکایت و تکمیل پرونده متهمان به پلیس آگاهی استان واقع در خیابان قائمیه اصفهان مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=72614

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر