1

مرحله جدید پروژه «خاتمی؛آنگاه هاشمی»

  • کد خبر : 74487
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱

هر چند از تحرکات رسانه‌ها و برخی هسته‌های تشکیلاتی وابسته به جریان فتنه در هفته‌های اخیر اینگونه برداشت می‌شود که این جریان به دنبال اعلام کاندیداتوری سید محمد خاتمی به عنوان گزینه مورد حمایت خود در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است، اما جزئیات جدید از پشت پرده این پروژه گویای واقعیتی دیگر است که در ادامه ملاحظه می کنید.

با وجود اوج گرفتن فعالیت شبکه‌های متصل به جریان فتنه و وانمود کردن تلاش برای متقاعد کردن سید محمد خاتمی برای پذیرش کاندیداتوری، مباحث رد و بدل شدن در جلسات محفلی این جریان از واقعیت دیگری حکایت دارد.

موسوی خوئینی‌ها که از او به عنوان پدر معنوی جریان مجمع روحانیون مبارز یاد می‌شود، در روزهای گذشته در جلسه‌ای با حضور برخی اعضای این جریان، به شدت از احتمال کاندیداتوری سید محمد خاتمی انتقاد کرده و او را فاقد قابلیت‌های لازم برای کاندیداتوری و نمایندگی جریان حامی فتنه در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری عنوان کرده است.

خوئینی‌ها در این سخنان که به نظر می‌رسد آغاز مرحله دوم پروژه جریان فتنه برای اعلام کاندیدای اصلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری باشد، با بیان دلایلی سید محمد خاتمی را فاقد صلاحیت و قابلیت‌های لازم برای نمایندگی این جریان در انتخابات عنوان کرده است.

این در حالی است که پیش از این زسانه ها با انتشار تحلیلی با عنوان «بنویسیم خاتمی؛ اگر تایید نشد بخوانیم هاشمی» استراتژی این جریان برای انتخابات پیش رو را تلاش برای تجمیع نیروهای بدنه فتنه ذیل نام سید محمد خاتمی و آنگاه اعلام کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی به عنوان گزینه اصلی این جریان در انتخابات عنوان کرده بود.

به نظر می ‌رسد سخنان موسوی خوئینی‌ها در کنار انتشار برخی اخبار و تحلیل‌های مشابه در محافل اصلاح طلبان، حکایت از زمینه سازی برای اجرای مرحله دوم پروژه مذکور دارد.

رجانیوز
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74487

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر