2

برگزاری اولین نشست هم اندیشی ستاد مهرورزی در سال ۹۲

  • کد خبر : 75387
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی از برگزاری اولین نشست هم اندیشی دبیران استانی این جنبش خبر داد

به گزارش خبرنگار مهرورزی (Mehrvarzi.ir)حسین سعیدی ، دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی  با تشریح اهداف برگزاری اولین نشست هم اندیشی دبیران استانی جنبش عدالت و مهرورزی اظهار داشت: با توجه به منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر لزوم خلق حماسه ای سیاسی در سال ۹۲ و توجیه فعالین ستادی و استانی، اولین نشست هم اندیشی دبیران استانی جنبش عدالت و مهرورزی با حضور تمامی دبیران و اعضای فعال ستادی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نشست هم اندیشی دبیران استانی جنبش عدالت و مهرورزی در تهران برگزار خواهد شد، ادامه داد: این نشست در روز پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد و سازماندهی ستادهای استانی و همچنین مهم ترین برنامه های این جنبش در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی با تاکید بر لزوم انتخاب دقیق و هوشمندانه در انتخابات آتی ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: این جنبش با برگزاری جلسات متعدد با نامزدهای مختلف  طیف اصولگرائی کشور به بررسی برنامه های آنان پرداخته و در موعد مقرر قانونی نامزد مورد حمایت خود را به عموم مردم انقلابی و ولایتمدار معرفی خواهد نمود.

حسین سعیدی همچنین در تشریح برنامه های جنبش عدالت و مهرورزی در انتخابات شوراهای شهر و روستا افزود: ستادهای استانی این جنبش در حال بررسی افراد لایق و کارآمد در حوزه شهری برای انتخاب دقیق و عالمانه در انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا هستند.

وی افزود: لیست مورد حمایت این جنبش در شهر تهران برای انتخابات شورای شهر و روستا بزودی تکمیل و در زمان مقرر شده قانونی معرفی خواهند شد.

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با بیان این‌که «جنبش مهرورزی با بیش از ۶۵۰ هزار عضو آماده نوکری برای ولایت است» گفت: من از دوستانی که سال‌های زیادی در مناصب مختلف مسئولیت و پست داشته‌اند می‌خواهم که فضا را مقداری باز کنید که جوانان به این فضاها ورود پیدا کنند و اجازه بدهید که آن‌ها وارد شوند.

وی در پایان  با بیان این‌که «سربازان ولایت در هر مقطع زمانی با توشه مهرورزی در راستای دفاع از ولایت ایستاده‌اند» افزود: سربازان ولایتمدار مجموعه مهرورزی بدون وابستگی  به هیچ جریانی در زیر چتر بزرگ اصولگرایی همواره تا پای جان در راستای حمایت از ولایت ایستاده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=75387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر