2

یارانه می تواند به ۲۵۰٫۰۰۰ تومان افزایش یابد

  • کد خبر : 76497
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶

رییس جمهوری اعلام کرد که هدفمندی یارانه‌ها یکی از موفق‌ترین طرح‌های اقتصادی تاریخ کشور است که می‌تواند به جای ۴۵ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان به ازای هر ایرانی افزایش یابد.

 

محمود احمدی نژاد در  جمع مردم در مصلی مهدیه اهواز با تاکید بر اعتماد به مردم در بخش های گوناگون به ویژه در عرصه‌های اقتصادی اضافه کرد: ثروت باید در بدنه اجتماعی توزیع شود که طرح‌هایی همچون بنگاه‌های کوچک زودبازده، مسکن مهر، سهام عدالت و هدفمندی یارانه‌ها از جمله طرح‌هایی هستند که برای توزیع ثروت در بدنه اجتماعی اجرا شدند.احمدی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های این دوره از سفر هیات دولت به استان خوزستان بیان کرد: بخش قابل توجهی از جوانان استان بیکارند که در کارگروه کشاورزی وکارگروه صنعت و معدن بودجه خوبی برای ایجاد طرح های اشتغالزا در استان تصویب خواهد شد.

 

وی با تاکید بر پیگیری مصوبات دوره‌های قبل بیان کرد: طرح غدیر که یکی از جامع‌ترین طرح‌های مصوب در این استان است برای رفع مشکل آب آشامیدنی در ۲۵ شهر و ۱۶۰۰ روستا در حال اجرا است که طی امروز و فردا مشکلات درآمدی و بودجه این طرح بررسی و رفع خواهد شد و به یک باره مشکل آب خوزستان برطرف می‌شود.

 

رییس جمهوری در پاسخ به درخواست مردم درباره مسکن مهر شهرستان اهواز بیان کرد: با توجه به نظر مساعد مردم در گسترش مسکن مهر و توسعه آن در شهرستان اهواز این موضوع نیز پیگیری می‌شود.

وی همچنین بر اختصاص دو درصد از درآمد نفت به اشتغال جوانان تاکید کرد و گفت: این لایحه مجدداً به مجلس ارسال می‌شود تا شاید کمی از میزان بیکاری جوانان این استان رفع شود.۱۱۰

اعتبار

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر