2

مدیرعامل هواپیمائی آسمان: رکورد طولانی ترین پرواز دنیا را در گینس ثبت می کنیم

  • کد خبر : 78217
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸

کامبیز بابائی گفت: ثبت رکورد طولانی ترین پرواز مداوم به مدت ۱۸ ساعت از تهران به مقصد کاراکاس در نهایت امنیت پروازی از دستاوردهای بی نظیر شرکت آسمان است.

به گزارش خبرنگار افق دکتر کامبیز بابائی نعمتی، مدیرعامل شرکت هواپیمائی آسمان در نشستی خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حالیکه صنعت هواپیمائی ، صنعتی درآمد هزینه است و صرفاً جنبه توسعه زیرساختی کشور در آن درنظرگرفته می شود و سود دهی در آن صنعت مهم نیست، شرکت هواپیمائی آسمان توانسته است پس از سالیان متمادی، به عنوان شرکتی سود ده محسوب شود.

وی ادامه داد: دستیابی به این مهم حال تلاش شبانه روزی کارکنان ایثارگر و خدوم شرکت خدمات هواپیمائی آسمان و همچنین حمایت و اعتماد ویژه سهامداران این شرکت از مجموعه مدیریتی حاکم بوده که بزودی سود متعلق نیز به سهامداران پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمائی آسمان با تقدیر از تلاش ها و زحمات مدیرعامل سابق این شرکت خاطرنشان کرد: پرسنل فنی و اداری این شرکت در سال گذشته با همدلی ، ایثار و از خودگذشتگی توانسته اند ثابت کنند ایران و ایرانی شایسته بهترین هاست.

دکتر کامبیز بابائی با اشاره به دستاوردهای دیگر آسمان اظهار داشت: ثبت رکورد طولانی ترین پرواز مداوم به مدت ۱۸ ساعت از تهران به مقصد کاراکاس در نهایت امنیت  پروازی از دستاوردهای بی نظیر شرکت آسمان بود که اینجانب کسب این موفقیت را از طرف خانواده آسمان به عموم مردم ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

وی با بیان اینکه رکورد قبلی طولانی ترین پرواز مربوط به شرکت ایرباس با یک هواپیمای خالی از مسافر بوده است افزود: کارکنان شرکت آسمان با دستیابی به این موفقیت بزرگ ، نمایانگر ظرفیت و توانمندی های صنعت هوائی جمهوری اسلامی ایران به جهانیان بوده اند که بزودی قصد داریم تا با ثبت در کتاب رکوردهای گینس این موفقیت را به عموم مردم جهان معرفی نمائیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمائی آسمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور ممیزان بین المللی بررسی میزان کیفیت و امنیت پروازهای در شرکت هواپیمائی آسمان اظهار داشت: با بررسی کارشناسان و بازرسان یاتا ، شرکت هواپیمائی آسمان در ۶ مورد از هزار مورد تست فنی دارای اشکال بوده است که البته برخی از این اشکالات صرفاً به دلایلی همچون مسائل سیاسی ، تماس با کارخانه سازنده هواپیما و … که مربوط به مسائل فنی ایمنی پرواز نبوده است قادر به تامین موارد نبوده ایم که با ابلاغ دستورالعمل های لازم در پی رفع اکثر ایرادات هستیم.

وی با تاکید بر امنیت بالای پروازهای آسمان ادامه داد: از معدود شرکت هایی در دنیا محسوب می شویم که ایرادات کارشناسان فنی در حد تک رقمی بوده و با توجه به شرایط تحریم فعلی دستیابی به این مهم، برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی است و نشان از بی اثر بودن تحریم های بین المللی بر عزم و اراده مردم ایران عزیز است.

دکتر کامبیز بابائی با تاکید بر اهمیت ویژه امنیت پرواز در شرکت آسمان اظهار داشت: تمامی دستوالعمل ها و ایمنی پیاده‌سازی شده در براساس پارت ۱۴۵ اتحادیه اروپا است و مهم ترین اصل در«آسمان» حفظ جان مسافران در طول پرواز بوده است.

وی افزود: این تعهد هزینه های سنگینی را بر «آسمان»  تحمیل کرده است و هیچ‌کس در جمهوری اسلامی ایران ما را مجبور به پرداخت چنین هزینه سنگینی برای دستیابی به این سطح از استانداردهای ایمنی بین‌المللی نکرده است.

مدیرعامل شرکت هواپیمائی آسمان با اشاره به توجه این شرکت به محرومیت زدائی از مناطق محروم و ارائه خدمات به مردم این مناطق اظهار داشت: راه اندازی خط پروازی تهران- شاهرود و شاهرود –مشهد یکی از اقداماتی است که در این راستا صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای افزایش کیفیت هواپیماهای در اختیار قرار گرفته و کسب رضایت هموطنان عزیز، با همکاری شرکتی بلژیکی هر هفته یک هواپیما در قسمت های کابین و صندلی های داخل نوسازی و مورد بهره گیری قرار می گیرد.

دکتر  کامبیز بابائی در تشریح برنامه های آتی این شرکت اظهار داشت:  راه اندازی سالن اختصاصی پروازهای شرکت آسمان در شیراز، ورود ۱۴ فروند هواپیمای جدید به ناوگان هوائی آسمان، برقراری خطوط پروازی در سایر مناطق محروم از دیگر برنامه این شرکت در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

وی در پایان سخنان خود با دعوت از رسانه های دلسوز انقلاب اسلامی برای پوشش رخدادهای خبری صنعت هوائی در راستای ارتقای کیفیت و معرفی توانمندی های ایران اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم با کمک مردم ، رسانه ها و پرسنل شرکت آسمان بتوانیم آنچه که شایسته ایران اسلامی است را عرضه هموطنان کنیم و در ارائه خدمات هوائی پیشتاز سایر کشورها باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78217

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر