1

جنجالی ترین چهره فصل نقل و انتقالات +تصویر

  • کد خبر : 78273
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۶:۵۶

به احتمال فراوان امسال هم سید مهدی رحمتی همانند ۳-۲ سال قبل خبرسازترین و ویژه ترین چهره فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

از دومین فصل حضور در سپاهان سید مهدی رحمتی همواره مهم ترین و البته داغ ترین چهره نقل و انتقالات بوده است . در دوران حضور در سپاهان و حتی بازگشت به استقلال در ابتدای لیگ یازدهم همواره شائبه قرارداد میلیاردی رحمتی مطرح بوده و تقریبا همیشه یک بار برای توضیح دادن در مورد قرارداد خود و رعایت سقف تعیین شده به سازمان لیگ هم رفته است. البته فصل گذشته بازار گرمی و هیاهویی که محمدرضا خلعتبری درست کرد و رقم قراردادش که گفته می شد مرزهای میلیارد را درنوردید باعث شد تا او چهره اصلی باشد ولی گویا امسال قراراست دوباره سیدمهدی عنوان خود را بازپس بگیرد. حداقل تا اینجای کار که پرونده او در سرفصل نقل و انتقالات قرار دارد.
سیدمهدی جدا از زحماتی که برای تیم های خود می کشد و معمولا رکورد بیشترین دقایق بازی را هم در پایان فصل در اختیار می گیرد، توقع دارد تا شرایطی فراهم شود تا با خیال و اعصاب راحت فقط درپی بازی کردن و حفاظت از دروازه تیم خود باشد. اما این شرایط در فصل رو به پایان در استقلال مهیا نبود؛ مشکلات مالی این تیم و به تعویق افتادن پرداخت ها را همه می دانند و نیازی به توضیح واضحات نیست ولی درون تیم هم رحمتی مشکلاتی با یکی دو بازیکن سرشناس استقلال داشت که دامنه اش به تیم ملی کشیده شد و به یکی از دلایل کناره گیری او از تیم ملی تبدیل شد. همین مسائل موجب شده که سید به صرافت تغییر تیم و رفتن به جایی باشد که هیچ کدام از این دغدغه ها در آن نباشد. فعلا دست به نقد تراکتور اولین مشتری سیدمهدی است که طبق گفته مدیرعامل استقلال، با دروازبان آبی ها تماس برقرار کرده است. جالب اینکه خود رحمتی در این باره نظر خاصی ندارد اما به اصلیت آذری خود اشاره کرده است!
از طرف دیگر اگر شایعه پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری نیلسون برای فصل آینده به پرسپولیس واقعیت داشته باشد، تردید نکنید که به جای حفظ این دروازبان ۳۷ ساله برزیلی، پرسپولیس که وضعیت مالی خوبی هم دارد سراغ چهره های شاخص داخلی می رود و در این میان مهدی رحمتی ناراضی از استقلال که دوست ندارد از تهران هم خارج شود، گزینه ایده آلی برای قرمزهای پایتخت خواهد بود.
مورد سوم هم به یک تیم متمول شهرستانی برمی گردد ، تیمی که هنوز ماندنش در دوره سیزدهم لیگ برتر مسجل نیست ولی اگر ماندنی شود، قصد دارد با سرمایه گذاری خوب ، تیمی مقتدر برای دوره بعدی جمع و جور کند. درصد عمده ای از یک تیم قلدر و مدعی ، یک دروازبان مطمئن است و در بین گزینه های داخلی هم مطمئن تر از سیدمهدی رحمتی فعلا وجود نداردالبته آنها یک رقیب جدی دارند ، تیم همشهری شان سپاهان که آنها هم خاطرات خوبی از همکاری با رحمتی دارند و دو دوره با او در لیگ شرکت کرده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78273

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر