1

مردم رئیس جمهور نظریه‌پرداز‌ انتخاب نکنند

  • کد خبر : 78998
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۱۸

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر حضور آگاهانه مردم در انتخابات پیش‌رو، گفت: مردم کاندیدایی را برای رئیس جمهوری برگزینند که انقلاب اسلامی را فدای نظریه‌پردازی نکند.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج‌صادقی در دیدار با بانوان بسیجی و همسران پاسداران سپاه بیت‌المقدس در سنندج اظهار کرد: انتخابات ۲۴ خردادماه امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم باید آگاهانه پای صندوق‌های اخذ رأی بروند.

به گفته جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم باید در این انتخابات فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب نمایند که در فکر سیاست‌گذاری نباشد بلکه مجری قانون و سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی در تراز انقلاب اسلامی بودن و دارابودن شایستگی خدمت به ملت بزرگ ایران را از دیگر ویژگی‌هایی دانست که باید مردم بر اساس آنها رئیس جمهوری جدید را انتخاب نمایند.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی با توصیه به کاندیداهایی که برای پست ریاست جمهوری وارد گود انتخابات می‌شوند عنوان کرد: کاندیداها باید خود را برای مردم بخواهند نه اینکه مردم را برای خود بخواهند چرا که خدمت به مردم از اهداف والای نظام اسلامی است و باید در این راستا حرکت کرد.

وی در ادامه حضور گسترده مردم در انتخابات را یکی از راه‌های نفوذ دشمنان و عدم تحقق اهداف آنان در مبارزه علیه نظام اسلامی ذکر کرد و آن را زمینه‌ای برای انتخاب اصلح و کاندیدایی در تراز انقلاب اسلامی دانست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به جبهه‌گیری‌های دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: مذاهب شیعه و سنی برای آنان تفاوتی ندارد بلکه تنها هدف آنان براندازی نظام اسلامی و ساقط کردن این حکومت الهی است.

وی تاثیرگذاری ایران اسلامی در معادلات جهانی را متذکر شد و اضافه کرد: دشمنان این جایگاه نظام اسلامی در جهان را برنمی‌تابند لذا برای جلوگیری از پیشرفت آن توطئه‌های مختلف را یکی پس از دیگر طراحی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی در ادامه به نقش زنان در ادوار عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و با یادآوری نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله، نقش آنان در دوره کنونی و خلق حماسه‌های گوناگون را موثر دانست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیریت اقتصاد خانواده را یکی از نقش‌های زنان در کمک به اقتصاد کشور عنوان کرد و با بیان اینکه به زعم دشمنان مردم ایران مصرف‌گرا هستند، تصریح کرد: باید زنان ما به گونه‌ای عمل کنند که علاوه بر جلوگیری از اصراف، مصرف بهینه و صرفه‌جویی را فرهنگ‌سازی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار مقام معظم رهبری خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی در سال جاری است و بانوان باید همانند گذشته در این راستا نیز نقش‌آفرینی داشته باشند و در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مشارکت جدی و دشمن‌شکن داشته باشند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با برشمردن ویژگی‌های حضرت فاطمه(س)، این بانوی بزرگوار را خلاصه خوبی‌ها، واسطه فیض الهی به مسلمانان و الگویی تمام عیار برای بانوان مسلمان نام برد.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی در پایان تاکید کرد: بانوان باید فاطمه‌وار زندگی کنند و همسران پاسداران نیز با تاسی از این حضرت همسنگر همسرانشان در مقابله علیه استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی باشند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78998

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر