1

جنگ گسترده نرم علیه زنان ایرانی

  • کد خبر : 79475
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲

استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: دشمنان با توجه به کینه و دشمنی خود از اسلام و ایران، جنگ گسترده نرم را علیه جامعه به خصوص زنان و دختران ما به راه انداخته‌اند و زنان و دختران ما را در معرض خطر قرار داده‌اند.

خبرگزاری فارس: دختران و زنان جامعه در معرض خطر هستند/ جنگ گسترده نرم علیه زنان ایرانی

حجت‌الاسلام علی ترابی‌فر ظهر امروز در جشن بزرگداشت میلاد حضرت زهرا (س) که در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبریک ولادت حضرت زهرا و روز زن با برشمردن خصوصیات فاطمه(س) اظهار داشت: ایشان الگو و اسوه تمام زنان عالم معرفی شده است و باید دختران و مادران جامعه ما از ایشان در تمام اعمال و رفتار زندگی فردی و اجتماعی خود الگو بگیرند.

وی افزود: زنان و دختران در جامعه اسلامی به عنوان الگوهای زن مسلمانان باید با رفتار و کردار خود این الگو بودن را به جامعه و جهان اسلام منتقل نمایند.

استاد حوزه علمیه شاهرود تصریح کرد: نقش بانوان به عنوان محور و نقطه عطف خانواده در حیطه تربیت فرزندان و همسرداری بسیار مهم و حیاتی است و سخن امام راحل که از دامن زن مرد به معراج می رود مصداق درست این موضوع است.

ترابی‌فر تاکید کرد: اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت رستگار باشید باید به دامن اهل بیت(ع) چنگ بزنید و در طول زندگی خود آنها را اسوه و الگو قرار دهید.

وی با اشاره به هجمه دشمنان علیه دختران و زنان جامعه ما اظهار داشت: دشمنان با توجه به کینه و دشمنی خود از اسلام و ایران جنگ گسترده نرم را علیه جامعه و به خصوص زنان و دختران ما به راه انداخته‌اند.

استاد حوزه علمیه شاهرود افزود: آنها با بازیچه قرار دادن حقوق زن و حجاب و عفاف جامعه مسلمان ما درصدد ترویج فرهنگ بی‌بند و باری و بی‌حیایی در جامعه هستند و در این راه از ابزار قدرتمند رسانه کمک گرفته‌اند.

ترابی فر تاکید کرد: جامعه بی‌دین و سکولار غربی الگو و اسوه‌ای برای خود ندارند ناراحت و عصبانی از این هستند که اسلام برای زنان و دختران خود الگوهای الهی و مقدس دارد و زنان جامعه ما از آنها تبعیت می‌کنند.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده زنان در جامعه گفت: در خانواده اصول و پایه تربیت برعهده مادران است و باید به این نکته توجه داشت که نسل بعد ما از دامن مادران پاک و با حیا باید پرورش یافته تا حافظ اسلام و انقلاب باشند.

استاد حوزه علمیه شاهرود تاکید کرد: اگر می خواهیم مادران خوب آینده باشیم باید از حالا با الگو قرار دادن اسوه‌هایی مانند حضرت زهرا(س) تلاش کنیم تا بتوانیم به وظیفه خود در آینده بخوبی عمل و نسلی پاک و سالم را تحویل انقلاب دهیم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79475

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر