2

اعلام زمان عرضه سه محصول جدید گروه خودروسازی سایپا

  • کد خبر : 79777
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵

شفیعی افزود: برای تولید این محصول نیز تا ۱۰۰ هزار دستگاه در سال برنامه‌ریزی لازم انجام شده است و به هر تعداد که متقاضی داشته باشد ظرفیت تولید قابل افزایش خواهد بود.

وی ادامه داد: محصول دیگر گروه خودروسازی سایپا که در سال جاری روانه بازار می‌شود X100 اتوماتیک (AMT) است که این خودرو نیز پائیز امسال به تولید انبوه خواهد رسید.

ایسنا: به دنبال رونمایی از محصولات جدید سایپا با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در اسفند ۹۱، سه خودرو سایپا ۱۵۱، X100 اتوماتیک (AMT) و تیبا هاچ بک امسال به تولید انبوه رسیده و روانه بازار خواهند شد.

مرتضی شفیعی – معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا- با اعلام این خبر اظهار کرد: وانت سایپا ۱۵۱ در تابستان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد و ظرفیت سازی لازم برای تولید این خودرو تا ۵۰ هزار دستگاه در سال صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: محصول دیگر گروه خودروسازی سایپا که در سال جاری روانه بازار می‌شود X100 اتوماتیک (AMT) است که این خودرو نیز پائیز امسال به تولید انبوه خواهد رسید.

معاون مهندسی سایپا از ورود سومین محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در زمستان سال جاری خبر داد و گفت: سایپا ۲۱۱ (تیبا هاچ بک) نیز یکی دیگر از محصولات جدید سایپا است که زمستان امسال روانه بازار می‌شود و ظرفیت سازی لازم جهت تولید ۱۰۰ هزار دستگاه در سال برای این خودرو انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79777

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر