1

آن پیشکسوت بیشتر از پرسپولیس نگران کفتربازی‌اش است

  • کد خبر : 80157
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۶:۴۲

سرمربی پرسپولیس نسبت به انتقادهای اخیر از عملکردش واکنش نشان داد.

 یحیی گل محمدی در گفتگو با برنامه ۹۰ در مورد عملکرد خود در پرسپولیس گفت: من تیمی را تحویل گرفتم که بحرانی ترین شرایط را تجربه می کرد. حاضر شدم کمک کنم و دستیار شوم و این در حالی بود که سرمربی تیم لیگ برتری(صبای قم) بودم.

وی ادامه داد: کمتر کسی فکر می کرد حتی ملوان را ببریم و به مرحله بعد جام حذفی برسیم ولی ما فینالیست شدیم و در لیگ برتر هم من ۷ برد، ۸ مساوی و تنها یک شکست کسب کردم و این نتیجه بسیار خوبی است.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از اظهارات برخی پیشکسوتان و اعضای هیئت مدیره گفت: تا وقتی می بردیم آقایان تماس می گرفتند و تبریک می گفتند اما حالا به خاطر یک باخت تغییر موضع داده اند. اگر ضربه بنگر گل می شد من الان امپراطور بودم.

وی افزود: کسی که ادعا می کند سالها با پرسپولیس بوده و هر چه می خواهد علیه من می گوید، آنقدر که نگران کفتربازی خود است، نگران پرسپولیس نیست. هواداران فراموش نکرده اند این آقا وقتی با لباس تیمی دیگر به پرسپولیس گل زد چطور مشت های گره کرده اش را نشان می داد.

گل محمدی تاکید کرد: من به هواداران حق می دهم که دلخور باشند. سالهاست زجر می کشند اما بازیکنان من با تمام توان بازی کردند و مشکلات زیادی داشتیم. کریمی مدت ها مصدوم بود ولی ۸۵ دقیقه برای ما بازی کرد. انصاری فرد بین دو نیمه به من گفت ضعف کرده و نمی تواند بازی کند و یک تعویض اجباری داشتیم. نقی زاده مصدوم بود. خیلی های دیگر مثل ماهینی و حقیقی نیز مشکل مصدومیت داشتند با این حال خوب بازی کردیم و موقعیت های بهتری نسبت به سپاهان داشتیم.

وی با بیان این مطلب که مشکل پرسپولیس امثال گل محمدی، دایی، استیلی، کرانچار و دنیزلی نیستند تصریح کرد: مشکل این تیم عدم ثبات مدیریت و کادر فنی است. سپاهان و استقلال نسبت به ما تغییرات کمتری داشتند و نتیجه اش را هم گرفتند.

سرمربی پرسپولیس با بیان این مطلب که با حضور در راس کادر فنی سخت ترین لحظات عمرش را سپری کرده است گفت: از عملکرد خودم راضی هستم و تا پایان قراردادم نیز در تیم می مانم.

وی در مورد خداحافظی مظلومانه مهدوی کیا گفت: نمی دانستم که می خواهد بعد از بازی چهارگوشه زمین را ببوسد. قبول دارم که مظلومانه رفت و اگر فکر می کنند که من مقصرم عذرخواهی می کنم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا مهدوی کیا بیشتر بازی نکرد تصریح کرد: بعد از فوت مادرش تمرین نداشت و افت کرد. از قبل هم قرار این بود که ۵ دقیقه بازی کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر