3

تیراندازی پسر نوجوان به خواهر شش ساله‌اش+تصاویر

  • کد خبر : 80267
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

یک نوجوان امریکایی در فلوریدا با یک تفنگ به خواهر شش ساله‌اش شلیک کرده است و وضعیت این دختر که از ناحیه سینه مجروح شده، بسیار وخیم است. این حادثه در ساعت ۷ بعد از ظهر روز شنبه در ناحیه “اوکلند پارک”، زمانی که این دو در خانه تنها بودند، اتفاق افتاد.

 

بر اساس گزارش روزنامه نیویورک دیلی نیوز، این کودک قربانی به مرکز پزشکی و سلامتی “برووارد”( Broward) برده شده است. جایی که در آن وضعیت سلامتی وی وخیم ولی در شرایط ثابت گزارش شده است.

 

“جاستین لتورت”، همسایه قربانی می‌گوید: «پیراهن او خونی بود و شما می‌توانستید از طریق یک قطعه تنظیف ببینید که او کمی بالاتر از قلبش سوراخ شده است.»

وی در ادامه افزود: «چشمان وی با حالت بسیار گشاد باز بود و با یک نگاه خیره و خالی از حیات، مثل این که او شوکه شده بود. من هرگز این نگاه را فراموش نمی‌کنم.»

همسایگان گفته‌اند که این دو قبل از حادثه در حال بازی قایم باشک بودند.

 

“دنی موشلا”، سخنگوی دفتر کلانتری برووارد گفته است: « این دو خواهر و برادر در خانه تنها بودند که این برادر نوجوان یک اسلحه پیدا کرد.»

پلیس در حال تحقیق در مورد این حادثه است که این نوجوان چگونه قادر بوده است که از این اسلحه گرم استفاده کند.

موشلا، در ادامه افزود: «مساله تیراندازی وقتی که مساله کودکان مطرح می‌شود، بسیار سخت و دشوار است. بویژه کودکانی که در یک موقعیت بسیار آسیب زا قرار گرفته‌اند.» وی تاکید کرد: « صرف‌نظر از این که پایان این حادثه چه خواهد بود، به نظر من این خانواده پس از امشب، هرگز مانند قبل نخواهند بود.»

 

این رویداد، جدیدترین حادثه تیراندازی در امریکا مربوط به کودکان است.

در ۳۰ آوریل، در ایالت کنتاکی یک کودک ۵ ساله به سینه خواهر دو ساله خود شلیک کرد، در حالی که هر دو آن‌ها در خانه مشغول کارهای روزمره خود بودند.

 

 

در اوایل آوریل نیز یک پسربچه ۴ ساله در نیوجرسی از خانه خودشان یک کالیبر ۲۲ پیدا کرده و دوست شش ساله خود را کشت.

در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲ نیز یک مرد مسلح قبل از این که خودش را بکشد، ۲۰ کودک و شش بزرگسال را در مدرسه سندی هوک در شهر نیوتاون در ایالت کانکتیکت کشت. در همان روز این فرد مسلح مادر خود را در نقطه‌ای دیگر به قتل رساند.

 

هر ساله بیش از سی هزار نفر از مردم امریکا در اثر تیراندازی کشته می‌شوند.

بر اساس یافته‌ای مرکز مطالعات جنایی داشگاه شیکاگو و مرکز کنترل فجایع، به طور میانگین هر روزه، ۸۷ نفر در امریکا در خشونت‌ با اسلحه کشته و حدود ۱۸۳ نفر نیز مجروح می‌شوند.

سال ۲۰۱۲، بالاترین میزان فروش اسلحه در امریکا نیز به ثبت رسید.

با وجود این درخواست‌ها برای اقدامات سختگیرانه‌تر برای داشتن اسلحه، افزایش یافته است و بیشتر نظرسنجی‌های اخیر در سراسر کشور حاکی از این است که اکثریت مردم امریکا از ممنوعیت سلاح‌های کشنده حمایت می‌کنند.

منبع: پرس تی وی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر