2

حرف‌های عوامانه از طرف برخی کاندیداها به دولت موجب دلخوری است

  • کد خبر : 80601
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶

استاندار تهران گفت: در استان تهران قریب به ۱۲ هزار صندوق رأی خواهیم داشت که این تعداد صندوق در ۶ هزار شعبه اخذ رای استقرار می‌یابد.

تمدن: ۱۲ هزار صندوق برای انتخابات در تهران پیش‌بینی شده است
خبرگزاری فارس: تمدن: 12 هزار صندوق برای انتخابات در تهران پیش‌بینی شده است

مرتضی تمدن امروز در حاشیه بازدید از چند طرح کشاورزی بخش حسن‌آباد فشافویه از توابع استان تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با میزان آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: در استان تهران قریب به ۱۲ هزار صندوق رأی خواهیم داشت که تعداد صندوق‌‌ها را دقیقا ستاد اجرایی مشخص می‌کند که احتمالا در ۶ هزار شعبه اخذ رای این تعداد صندوق استقرار می‌یابد.

استاندار تهران ۲۸ اردیبهشت‌ماه را زمان مشخص شدن صلاحیت نهایی شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد و گفت: پس از این تاریخ شکایت افراد اخذ شده و به شکایت‌ آنها رسیدگی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به زمان ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری آغاز و بعد از آن برای ۲۴ خرداد‌ماه که روز خلق حماسه سیاسی ملت ایران است آماده می‌شویم.

تمدن با انتقاد به برخی از سخنان کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: با اطمینان به شما می‌گویم کسانی که امروز در کسوت کاندیدای ریاست جمهوری هستند و به دولت فحاشی می‌کنند قطعا زیان می‌کنند و یقین بدانند که مردم به آنها نمره منفی می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر کسی فکر می‌کند با فحش دادن به دولت می‌تواند رأی جمع کند معلوم است در ابتدایی‌ترین تهدیدها از متن جامعه به مشکل خواهد خورد.

استاندار تهران با اشاره به جایگاه دولت عنوان کرد: امروز دولت در بین توده‌های مردم با در نظر گرفتن همه نقاط ضعف و قدرت مورد اعتماد است.

مرتضی تمدن در ادامه تصریح کرد: کسانی فکر می‌کنند با فحش دادن به دولت رأیشان بیشتر می‌شود اما اطمینان داشته باشند نتیجه عکس خواهند گرفت و از طرف مردم طرد خواهند شد.

استاندار تهران بیان داشت: عملکرد دولت کاملا شفاف و روشن است و این در حالی است وقتی با کاندیداها صحبت می‌کنند و مصاحبه آنها در رسانه‌ها را می‌خوانیم همگی با طرح‌های هدفمندی یارانه‌ها، مسکن مهر و سهام عدالت موافق هستند.

تمدن در پایان تصریح کرد: حرف‌های عوامانه از طرف برخی کاندیداها به دولت برای مردم موجب دلخوری است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر