2

آماده‌ام برای تمدید قرارداد با باشگاه سپاهان مذاکره کنم

  • کد خبر : 80993
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این‌که به ایننکته واقفیم که حریف نیازمند برد است، گفت: مطمئنا آلومینیوم می‌خواهد ما را غافلگیر کند و حداقل به دنبال کسب یک تساوی در اصفهان است اما سپاهان هیچ علاقه‌ای به انگیزه‌ی تیم حریف ندارد و منافع تیم خود را لحاظ می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: آماده‌ام برای تمدید قرارداد با باشگاه سپاهان مذاکره کنم.

زلاتکو کرانچار در نشست خبری آخرین بازی تیمیش برابر آلومینیوم هرمزگان با تشکر از مدیریت، مردم، هواداران و کادر فنی و هم‌چنین اصحاب رسانه اظهار کرد: مسابقه فردا اهمیت ویژه‌ای برای سپاهان دارد و این مساله را با بازیکنان مطرح کرده ام که باید با کسب نایب قهرمانی لیگ برتر کشور یک نقطه بسیار زیبا بر جای گذاشت.

وی با بیان این‌که برخلاف سال گذشته که قهرمان لیگ برتر شدیم هم‌اکنون جام زیبای حذفی را به اصفهان آورده‌ایم، عنوان کرد: به این نکته تاکید داشتم که در بازی فردا بایستی برای برد به میدان رفت. هم‌چنین به صورت هجومی بازی خواهیم کرد و پرسینگ را با کار خود توام می‌کنیم.

 

کرانچار درخصوص محروم‌ها و مصدوم‌های این دیدار خاطرنشان کرد: امید ابراهیمی به دلیل سه کارته بودن محروم است، محرم نویدکیا در کنار ما بازی را تماشا می‌کند و علی احمدی مصدومیتی دارد که شاید نتواند در بازی فردا حاضر شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا فصل آینده در سپاهان می‌مانید، گفت: تا این لحظه هیچ دعوت رسمی برای مذاکره و تمدید قرارداد با من انجام نشده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان این‌که سپاهان در فصل آینده می‌تواند با اضافه کردن چند بازیکن بین‌المللی قدرت خود را به مراتب افزایش دهد، ادامه داد: تیمی که خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهد به میدان برود نیازمند قدرت بیشتری است. در لیگ برتر امسال نیز فقط یک امتیاز کم آوردیم. هم‌چنین فشردگی بازی‌ها و برنامه‌ریزی نامناسب سازمان لیگ باعث شد پس از نیمه‌نهایی جام حذفی یک بازی دشوار برابر الاهلی عربستان داشته باشیم و باخت برابر آن تیم، سپاهان را در آسیا دچار مشکل کرد.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا شخصا تمایل دارید در سپاهان بمانید، گفت: وقتی دو فصل قبل تیم را تحویل گرفتم از ۵ تا ۹ امتیاز از استقلال عقب بودیم اما با تلاش بسیار توانستیم قهرمانی را به دست آوریم و این مرهون حمایت‌های هواداران، مدیریت باشگاه و کادر فنی است. شخصا آماده‌ام که درخصوص تمدید قرارداد و ادامه هدایت سپاهان با باشگاه مذاکره کنم اما انجام مذاکره ابتدائا باید از طرف باشگاه انجام شود.

وی با بیان این‌که جدایی سید جلال حسینی، محسن بنگر و برونو سزار در این فصل بدون تمایل من انجام گرفت، یادآور شد: این فصل با نوسانات زیادی سپری شد. البته اضافه شدن خلعتبری، گردان و حاج‌صفی به ما کمک کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا پرسپولیس با شما مذاکره‌ای داشته است، گفت: تا این لحظه هیچ شخصی از مسوولان باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفته است. این شایعات یا شایعات رسانه‌ای است یا شایعاتی است که از طرف خود مسوولان باشگاه پرسپولیس رد و بدل شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر