2

خودروی بتمن با قابلیت های ویژه به دنیای واقعی می‌آید +تصاویر

  • کد خبر : 81017
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۶:۵۱

به تازگی یک گروه رانندگی به نام “گالاگ” توانسته اند نمونه ای بسیار دقیق از خودروی بتمن بسازند که قابلیت آن را دارد که وارد خیابان شده و به صورت قانونی تردد کند. این خودرو برای مسابقات رانندگی به نام “گوبال” که امسال برگزار می شود آماده شده است.

طرفداران بتمن حتما خودروی همه کاره او را دیده اید که می تواند با سرعت زیاد حرکت، پرواز یا حتی تبدیل به موتور سیکلت شود. از طرفی دیگر بدنه این خودرو نیز بسیار جالب طراحی شده است.

“گوبال” البته یک مسابقه جاده ای در میان خودروهای خاص است که در سراسر اروپا برگزار می شود. این مسابقه معمولا با شرکت خودروهای گران و عجیب برگزار می گردد که امسال نیز این گروه خودروی بتمن را برای این مسابقه اماده کرده اند.

این گروه که تعدای جوان در آن هستند از کشورهای مختلف به دو هم جمع شدند تا این خودروی ۱ میلیون پوندی را بسازند. این مدل به طور دقیق از روی خودروی بتمن ساخته شده است که البته مشخصات فنی جالبی نیز دارد.

وزن این خودرو نزدیک به ۲٫۵ تن است و نزدیک به ۱۰ سانتی متر از یک جیپ هامر بلندتر است. از نظر فنی این خودرو با یک موتور ۶٫۲ لیتری هشت سیلندر کار می کند که می تواند ۴۰۰ اسب بخار انرژی تولید کند.

این خودرو می تواند تا سقف سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت پیش رود که البته با این وزن بسیار زیاد خیلی هم بد نیست و می تواند در مسابقه امسال شرکت کند. این تیم همچنین مجوز حضور این خودرو را در خیابان ها گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81017

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر