2

ضرب و شتم یک مداح توسط نیروهای امنیتی

  • کد خبر : 81342
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰

“حسین الشهرکانی” سال گذشته در همایش بین‌المللی شعر بیداری اسلامی در تهران حضور یافت و به همراه دیگر شعرا به دیدار حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران رفت…

 اخبار رسیده از منامه پایتخت بحرین حاکی از آن است که صبح روز چهارشنبه گذشته نیروهای امنیتی رژیم دیکتاتوری آل خلیفه، “حسین الشهرکانی” مداح سرشناس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

گفته می شود او سوار بر خودروی خود در حال حرکت بود اما نیروهای امنیتی آل خلیفه بدون دلیل به سمت او رفته و پس از متوقف کردن خودرو، ‌وی پیاده کرده و مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

قابل ذکر است “حسین الشهرکانی” سال گذشته در همایش بین‌المللی شعر بیداری اسلامی در تهران حضور یافت و به همراه دیگر شعرا به دیدار حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران رفت و در حضور ایشان شعری درباره بحرین و مظلومیت ملت انقلابی این کشور خواند.

شایان ذکر است “حسین الشهرکانی” اولین مداح بحرینی نیست که از سوی نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه تحت تعقیب و مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

سال گذشته نیروهای آل خلیفه به منزل “مهدی سهوان” دیگر مداح سرشناس شیعیان بحرین حمله کرده و او را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس وی را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند.

عتیق
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81342

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر