1

جرم مسیحی کردن یک دختر عربستانی+تصویر

  • کد خبر : 81702
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱

هشت سال حبس و پانصد ضربه شلاق برای متهمان به مسیحی کردن یک دختر عربستانی

دادگاه کیفری شهرستان «الخبر» در شرق عربستان سعودی، یک فرد عربستانی و لبنانی را به اتهام مشارکت در قاچاق یک دختر عربستانی به بیروت و مسیحی کردن او، به تحمل هشت سال حبس و پانصد ضربه شلاق محکوم کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، «حمود الخالدی» وکیل خانوادگی این دختر گفت: متهم اول که یک فرد لبنانی است به شش سال جبس و تحمل سیصد ضربه شلاق و متهم دوم که یک عربستانی است به تحمل دو سال زندان و دویست ضربه شلاق محکوم شدند.

الحمودی با ابراز رضایت از حکم صادره علیه متهمان، عنوان داشت: دو متهم ضمن اعتراض به حکم صادره علیه خود، خواستار تجدید نظر در آن شدند.

حکم صادره علیه این دو متهم پس از ۱۴ جلسه رسیدگی دادگاه به این قضیه جنجال برانگیز و پس از آنکه از فرار یک دختر ۳۳ ساله به خارج از کشور و مسیحی شدن  وی خبر داده شد، صورت می گیرد.

دادگاه شهرستان «الخبر» عربستان سعودی در ژوئن گذشته، رسیدگی به این قضیه را که در نوع خود در این کشور بی سابقه است را آغاز کرد.

اطلاعات منتشره در آن زمان اعلام کردند که دادستان پس از دادخواست این دختر و پدر وی علیه متهمان به اتهام مسیحی سازی دختر ۲۸ ساله خود و تغییر دین وی و مجبور کردنش به پذیرفتن دین مسیحی، این قضیه را به دادگاه الخبر ارجاع داد.

براساس گزارش پایگاه خبری «مصری الیوم»، مراجع ذیربط نیز دستور دستگیری و زندانی کردن این دو فرد عربستانی و لبنانی متهم در این قضیه را صادر کرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81702

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر