1

از حضور همسر و دختر قلعه نویی و جباری تا خواننده لس آنجلسی

  • کد خبر : 82578
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۲۷

هواداران تیم الشباب امارات به شدت نسبت به عملکرد تیمشان در بازی مقابل استقلال ایران معترض شدند.

* حدود ٢ هزار ایرانی در جایگاه همیشگی ایرانی ها در ورزشگاه های اماراتی حضور دارند و پرشور استقلال را تشویق می کنند. البته نیم ساعت قبل از بازی الشبابی ها با بلندگو وارد عمل شدند و صدای ایرانی ها را به حاشیه بردند. البته ایرانی ها که تعدادشان کمتر از تماشاگران تیم میزبان نیست، کم نیاورده اند ولی صدای بلندگو و ریتم عربی اش ناجور بالاست!
* نکته جالب در گرم کردن یک ساعته استقلال، حضور میثم بائو در زمین بود. بائو با آی دی کارت و لباس تیمی، از داخل زمین تمرین ١١ نفر اصلی را تماشا کرد و با مربی ها، بوستانی و عالمی و نوشادی یکسره مشغول بحث بود.
* همسر و دختر امیر قلعه نویی در وی آی پی بازی را تماشا می کنند. مهدی تاج هم به همراه علی فتح الله زاده، در قسمت ویژه نشسته اند.
* ورزشگاه زیبا اما خالی است. هوا هم برای یک مسابقه فوتبال فوق العاده است. استقلالی ها خوش موقع به دبی آمده اند.
* یکی از خوانندگان لس آنجلسی هم در وی آی پی حضور دارد. او سال های سال است که فوتبال را جدی تعقیب می کند.
* علی فتح الله زاده پس از اتمام نیمه نخست دیدار الشباب و استقلال به رختکن رفت و به بازیکنان روحیه داد.
* مشوقین پرشور الشباب حداکثر سی نفرند اما بلندگو و ارکستر لیدر اصلی جای همه کار می کند. به خصوص که او یکسره می خواند.
* با گل ساموئل قسمت ایرانی ورزشگاه به آسمان رفت. به جز این نیمکت استقلال هم جشن مفصلی در فاصله دور از حلقه شادی بازیکنان گرفت. شادی خانواده سرمربی استقلال و همسر مجتبی جباری که در ورزشگاه حضور دارد هم دیدنی بود .
* هاشم بیگ زاده بعد از دریبل دو مدافع الشباب در حرکتی عجیب توپ را به بدن نفر سوم کوبید تا به محض برگشت مورد لطف قلعه نویی قرار بگیرد.
* شبابی ها بعد از خوردن گل، به هیچ وجه از تشویق ها کم نکرده اند. هواداران ایرانی هم با شدت و حرارت استقلال را تشویق می کنند.
* مصدومیت عمران زاده فرصتی برای مرور تاکتیک ها بود. مجیدی و نکونام و بعد مجیدی – قلعه نویی، جباری اکبرپور و بقیه. نتیجه این تایم أوت یک موقعیت گل برای استقلال است.
* با به ثمر رسیدن گل دوم قلعه نویی حاتمی را جانشین اکبرپور کرد. او قبل از ورود فرزاد به زمین به او تأکید کرد مدافعان شباب را شدیدا اذیت کند! او که آرام و شارژ بود اکبرپور را هم وقت خروج از زمین شدید تحویل گرفت.
* حرص و جوش بخشی از حرفه قلعه نویی است. او در یک صحنه بعد از نگه داشتن توپ توسط بیگ زاده در محوطه خودی، با فریاد از او خواست کار راحت تر را که بازی رو به جلو و روی زمین است انجام بدهد. همین طور فرزاد حاتمی که با فریاد قلعه نویی در جای خودش قرار گرفت.
* فرهاد مجیدی بعد از گل همه را کنار زد و خود را به پشت دروازه شباب رساند و مقابل پله های جایگاه برادرش فرزاد را در آغوش گرفت. این لحظه ای بود که ایرانی ها فریاد می زدند سه تایی هاش.
* با گل سوم استقلال نیمه عربی ورزشگاه خاموش شد و بلندگوی گوشخراش به مرخصی رفت. البته این سکوت با گل دوم شباب دوباره شکست و آقای بلندگو بازگشت!
* اگر یک عکاس دوربین را روی قلعه نویی می کاشت، جایزه سال را می گرفت. بازهم هاشم!
* گل تماشایی خسرو حیدری کار را تمام کرد. حالا می شود استقلال را در بین ٨ تیم نهایی دید. با این گل شبابی ها شروع به ترک ورزشگاه کردند.
* در دقایق پایانی مسابقه هواداران ایرانی طرفدار استقلال شعار« الشباب مع السلامه» سر دادند و بدین شکل تیمشان را صعود کرده دانستند.
* پس از شکست ۴ بر ۲ تیم الشباب مقابل استقلال، طرفداران تیم الشباب به شدت از عملکرد تیمشان در مسابقه با استقلال انتقاد کردند.
سایت گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82578

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر