2

امیدی: انجمن بیماران دیابتی همگام با ستاد مهرورزی در انتخابات آتی شرکت خواهد کرد.

  • کد خبر : 87044
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴

رییس کل انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کل کشور گفت: این انجمن بر اساس منویات مقام معظم رهبری و همراه با جنبش عدالت و مهرورزی در انتخابات آتی شرکت خواهد نمود.

شکور امیدی رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کل کشور با تأکید بر لزوم خلق حماسه سیاسی و مشارکت فعال در برگزاری انتخابات اظهار داشت: سلامت جامعه با مدیریت اجرایی کشور به طور مستقیم رابطه ای تنگاتنگ دارد و در صورتی که در جامعه مدیریت لایق و کارآمد حاکم نشود قطعا شاهد اجرای برنامه جامع و کاملی در مقوله مشکلات سلامت جامعه نخواهیم بود.

 وی با تأکید بر تبعیت از رهنمود های عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب افزود: تمام تلاش انجمن حمایت از بیماران دیابتی کل کشور بر آن است تا با بستر سازی مشارکت فعال مردم ایران اسلامی در انتخابات آتی شاهد حاکمیت مدیران ارشد و کارآمد باشیم.

 رییس انجمن حمایت از بیماران دیابتی با بیان اینکه با همرامی و کمک دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی به عنوان بازوی اجتماعی و سیاسی در بخش کار و رفاه و امور اجتماعی شاهد انجام فعالیت های خوبی در این زمینه خواهیم بود خاطر نشان کرد انجمن حمایت از بیماران دیابتی در تبعیت سیاسی از جنبش عدالت و مهرورزی و با حمایت از اصلح ترین نامزد ها در انتخابات آتی ریاست جمهوری وشورای شهر و روستا و در راستای حاکمیت مدیران اجرایی کارآمد و مؤثر در حوزه های مرتبط فعالیت خواهد نمود.

مشاور کمیسیون بهداشت و درمان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی قطعا توانایی تشخیص مدیران لایق و آشنا به امور اجرایی کشور را از دیگر ننامزد های ریاست جمهوری دارند و در انتخابات آتی نیز انتخاب درستی را خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87044

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر