1

اظهارنظر جنجالی سرمربی تیم ملی استرالیا در کنفرانس خبری

  • کد خبر : 89035
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶

اظهارنظر جنجالی سرمربی تیم ملی استرالیا در کنفرانس خبری بعد از پیروزی این تیم برابر اردن، او را به دردسر انداخت.

هولگر اوسیک، صبح امروز (چهارشنبه) مجبور شد از رسانه‌ها به خاطر گافی که شب گذشته در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر اردن در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ داد عذرخواهی کند.

سرمربی آلمانی تیم ملی استرالیا لحظاتی پیش از آنکه اظهاراتش را در این کنفرانس خبری آغاز کند، به گمان اینکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز ضبط برنامه را شروع نکرده‌اند و صدایش ضبط نمی‌شود، گفت: «زن‌ها باید در مکان‌های عمومی دهان خود را ببندند.» او سپس گفت: «کاری می‌کنم که تمام زن‌های استرالیا شیفته من شوند!»

اظهارات جنجالی اوسیک، بازتاب منفی گسترده‌ای در میان رسانه‌‌های استرالیایی داشت و او را وادار کرد صبح امروز پیش از عزیمت به سیدنی، برای برگزاری اردوی تمرینی قبل از بازی با عراق، عذرخواهی کند. او در گفت‌وگو با شبکه SBS استرالیا اظهار داشت: «مطلع شدم که حرف‌های من موج منفی بزرگی به راه انداخته است. من منظوری نداشتم و اگر باعث آزرده خاطر شدن کسی شده‌ام، صمیمانه عذر می‌خواهم. فکر می‌کردم ضبط برنامه شروع نشده است. یک سو تفاهم کامل بود. هدفم گفتن یک جک بود. هیچ قصدی نداشتم و نباید برداشت بدی از آن جملات شود.»

در کنفرانس خبری شب گذشته یکی از مسئولان اتاق کنفرانس به اوسیک صندلی‌اش را نشان داد از او خواست سرجایش بنشیند. اوسیک ۶۴ ساله خطاب به او گفت «تو مثل همسرم مرا دنبال خودت از این طرف به آن طرف می‌کشانی» و سپس به زبان آلمانی جمله دیگری را به زبان آورد که معنایش می‌شد «زن‌ها باید در مکان‌های عمومی دهان خود را ببندند». این جملات با اعتراض‌هایی از سوی خبرنگاران همراه شد که اوسیک در پاسخ به آنها گفت: «این چیزهایی که گفتم خطاب به همسرم که در خانه نشسته، بود و یک مسئله کاملا خصوصی است».

اوسیک خوش‌‌شانس بود که جنجال‌‌آفرینی‌اش در اتاق کنفرانس خبری خیلی زود تحت‌الشعاع پخش تصاویری از بزرگترین پیروزی استرالیای تحت هدایت او قرار گرفت که ساکروس را به یکقدمی جام جهانی رساند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=89035

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر