2

ان‌شاءالله نتیجه پایانی شمارش آرا امروز اعلام می‌شود

  • کد خبر : 89082
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۸

وزیر کشور با اعلام نتایج اولیه شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: ان‌شاءالله ظرف امروز آرا اعلام خواهیم کرد.

 

مصطفی محمدنجار در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور، درباره نتایج اولیه انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بعد از دو نوبت تمدید رای‌گیری در شهرستان‌ها و چهار نوبت در تهران، با توجه به استقبال گسترده مردم عزیز ایران، انتخابات برگزار و بلافاصله برابر قانون کار شمارش و قرائت آرا آغاز شد.

 

وی ادامه داد: در ۱۶۳۱ شعبه اخذ رای تعداد کل آرای ماخوذ ۸۶۱ هزار و ۸۶۶ رای بوده و از این تعداد، ۸۲۶ هزار و ۶۴۹ رای صحیح بوده است.

 

نجار افزود: بر این اساس، به ترتیب آقای حسن روحانی ۴۰۱ هزار و ۹۴۹ رای، آقای محمدباقر قالیباف ۱۲۶ هزار و ۸۹۶ رای، آقای جلیلی ۱۱۹ هزار و ۲۹۴ رای، آقای رضایی ۱۰۹ هزار ۸۹ رای، آقای ولایتی ۵۵ هزار و ۹۹۰ رای و آقای غرضی ۱۳ هزار و ۴۳۱ کسب کرده‌اند.

 

وزیر کشور درباره زمان اعلام نتیجه قطعی شمارش آرا نیز گفت: منتظر تکمیل صورتجلسه‌ها از شعب مختلف و تجمیع آنها در ستاد انتخابات کشور هستیم و ان‌شاءالله ظرف امروز آرا را اعلام خواهیم کرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات خوب و پرشوری را پشت سر گذاشته‌ایم و تاکنون نیز همه کارها به صورت منطقی با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در سراسر کشور و در ستاد انتخابات مرکزی به پیش رفته است.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=89082

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر