1

برنامه ویژه من و تو برای مطرب انجمن پادشاهی+تصویر

  • کد خبر : 90370
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷

شبکه بهایی من‌و‌تو طی برنامه‌ای به یکی از خوانندگان و مطربان فراری که سر در آخور گروهک تروریستی انجمن پادشاهی دارد پرداخته است که البته از سال گذشته پرداختن به سلطنت‌طلبان ورشکسته در این شبکه به رویه‌ای معمول تبدیل گشته است.

چندی است که حضور سلطنت‌طلبان در شبکه‌های ماهواره‌ای قوت گرفته و به دلیل تزریق پول توسط ربع‌پهلوی و دار و دسته‌اش به این شبکه‌ها آنان ناچار به اختصاص برنامه‌هایی به این طیف از ضد انقلاب هستند که یا برنامه‌ها اختصاص به ربع‌پهلوی و مادرش دارد یا پادوهای آنان باید مورد توجه قرار بگیرند.

شبکه «من‌و‌تو» که توسط چند بهایی با سابقه اسرائیلی اداره می‌شود در سال گذشته با پخش دو [به‌اصطلاح] مستند تلاش کرد تا رژیم منحوس پهلوی را موجه جلوه داده و این نکته را به مخاطب القا نماید که انقلاب اشتباه بوده و باید در همان زمان اصلاحات صورت می‌گرفت.

در همین راستا این شبکه بهایی اقدام به ساخت برنامه‌ای کرده که در آن از آرزو و خواب غیرقابل تعبیر ضد انقلاب برای بازگشت به کشور سخن می‌گویند. در اولین قسمت از این برنامه به یکی از خواننده‌ها و مطرب‌های فراری که سر در آخور سلطنت‌طلبان ورشکسته و به خصوص گروهک تروریستی انجمن پادشاهی دارد پرداخته است. این خواننده مزد‌بگیر ضد انقلاب در این برنامه با بی‌شرمی تمام مردم ایران را به خاطر انقلاب اسلامی تخطئه می‌کند و به دروغ به این مطلب می‌پردازد که بعد از پیروزی انقلاب چیزی عوض نشده است.

خواننده و مطرب انجمن پادشاهی در حالی که پرچم این گروهک تروریستی را در دست گرفته است

اگر چه مطرب‌ها و رقاصه‌های فراری گلوی خود را از عشق به ایران پاره کرده‌اند ولی اظهارات اهانت‌آمیز آنان خطاب به ملت ایران یا هم‌دستی با کسانی چون گروهک انجمن پادشاهی که دستشان به خون کودکان و جوانان این ملت آلوده است به خوبی از ماهیت ضد ایرانی و البته ضد اسلامی آنان خبر می‌دهد.

لازم به ذکر است که این گروهک تروریستی که خوانندگان و مطربان فراری را نیز در جهت اهداف خود به خدمت گرفته است در سال ۸۸ طی اقدامی وحشیانه و تروریستی تعدادی از کودکان و جوانانی که در حال عزاداری و سینه‌زنی برای سید و سالار شهیدان در «حسینیه وصال شیراز» بودند را به شهادت رساندند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90370

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر