1

عابدینی: برکناری رویانیان بزرگ‌ترین اشتباه وزارت ورزش است

  • کد خبر : 90786
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: برکناری محمد رویانیان در این مقطع از فصل بزرگترین اشتباه وزارت ورزش است، الان موقع جابجایی آقای رویانیان نیست.

خبرگزاری فارس: عابدینی: برکناری رویانیان بزرگ‌ترین اشتباه وزارت ورزش است/ مردم او را دوست دارند

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضورش در جلسه بازیکنان تیم ملی باحسن روحانی رئیس جمهور منتخب و شایعه حضورش به عنوان رئیسی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این مسئله صحت ندارد، باید این باور را داشته باشیم در خصوص روسای فدرارسیون‌ها اعضای مجمع هستند که تصمیم گیری می‌کنند و اگر غیر از این باشد مشکلات برای ما به وجودمی‌آید ومشکلات از سوی فدراسیون آسیایی و جهانی خواهد بود.

وی ادامه داد: در مورد فدراسیون فوتبال هم به شخصه به آقای کفاشیان نمره بدی نمی‌دهم در رابطه با مسئولیت‌های دیگر هم نه هنوز آقای روحانی به جمع بندی رسیده است و نه قرار است بنده مسئولیتی بگیرم. پیشنهادی هم نشده است. دوستان در جریان این مطلب باشند.

عابدینی با اشاره به اینکه او تجربه بسیاری در ورزش کشور و همچنین سایر حوزه‌ها دارد و بسیاری از اهالی ورزش و فوتبال عملکرد او را مورد تایید قرار می‌دهند، اظهار داشت:این از بزرگواری شما است، بله من می‌توانم خیلی جاها کمک کنم، بی نهایت هم از انتخابات آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور خوشحال هستم و هر کاری که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم و درهر مسئولیتی که بتوانم کمکی بکنم قطعا ان را انجام خواهم داد، اما نه بنده و نه هیچ کس دیگر حق ندارد از رئیس جمهور منتخب متوقع باشد که حتما باید پستی را بگیرد و اینکه اگر پستی به ما نداد حتما با خوب نیست و ما هم باید با او بد باشیم. شان دولت مردمی آقای روحانی بالاتر از این حرفها است، دولت بزرگی است، دولتی که با اندیشه و تدبیر روی کار امده و همه ما باید به او کمک کنیم.

عابدینی اضافه کرد: در این راستا هر کمکی که از دستمان بر آید انجام خواهیم داد و در هر مسئولیتی که بخواهند حتی در بخشداری یک استان و یا استانداری که بلد هستم و یا مدیر یک شرکت و یا ورزش خدمت می‌کنم. هیچ موقع هم نمی‌گویم کار نمی‌کنم اما توقع ندارم حتما پست بگیرم.

این مدیر با سابقه ورزش کشورمان با اشاره به گمانه زنی‌ها برای انتخاب وزیر آینده ورزش و جوانان اظهارداشت: خدا آقای هاشمی‌طباء و فائقی مدیران با تجربه‌ای هستند و من انها را رد نمی‌کنم. اتفاقا آنها مدیران با تجربه‌ای هستند که هنر استفاده از جوانان را دارند. هاشمی طبا نشان داده که می‌تواند از جوانان به خوبی استفاده کند. خود من برای پست وزیر ورزش محلوجی، هاشمی طبا، دکتر نوریان، دکتر رحمانی، دکتر عزیزی و خیلی‌های دیگر را می‌شناسم که می‌توانندکار ورزش را انجام دهند، در همه اینها هاشمی طبا و رحمانی بهترین گزینه‌ها برای پست وزارت ورزش هستند، منتها کسی به دنبال آنها نمی‌رود. معتقدم باید به سراغ امثال دکتر رحمانیان رفت. بنده هم درخدمت دوستان هستم و هر کس که در ورزات ورزش پست بگیرد آمادگی داریم که در هر پستی که مد نظر شما است خدمت کنیم.

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص برکناری محمد رویانیان از سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: برکناری محمد رویانیان در این مقطع از فصل بزرگترین اشتباه وزارت ورزش است، الان موقع جابجایی آقای رویانیان نیست ، الان اقبال عمومی در خصوص رویانیان وجود دارد و مردم او را دوست دارند، بخشی از بازیکنان هم به کار وی ایمان دارند و همچنین پیشکسوتان هم به او احترام می‌گذارند.

وی افزود: نمی‌دانم وزارت ورزش چرا در برهه کنونی چنین تصمیمی را گرفته است که رویانیان را برکنار کند، الان موقع عقد قرارداد با بازیکن جدید است. در فصل نقل و انتقالات قرار داریم و مدیر باید بدون دغدغه به فکر تامین هزینه‌ها و جذب بازیکنان باشد. واقعا این اقدام وزارت ورزش برایم عجیب است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر