3

«خانواده، سواد رسانه ای و رسانه‌های دیجیتال» رونمایی می شود

  • کد خبر : 91440
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳

مراسم رونمایی و نقد و بررسی کتاب «خانواده، سواد رسانه ای و رسانه های دیجیتال» به نویسندگی سید محسن میر بهرسی و محمد صادق افراسیابی دوشنبه دهم تیرماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، کتاب ” خانواده، سواد رسانه ای و رسانه های دیجیتال ” که به کوشش سید محسن میر بهرسی و محمد صادق افراسیابی در ۱۰۴ صفحه توسط معاونت آموزش و پژوهش خبرگزاری فارس منتشر شده است روز دوشنبه ۱۰ تیر ماه ساعت ۳۰/۱۶ با حضور  مهدی اخوان بهابادی؛ دبیر شورای عالی فضای مجازی، دکتر امید علی مسعودی؛ مدیرگروه کارشناسی ارشد تبلیغ و ارتباطات فرهنگی و عضو هیات علمی دانشگاه سوره، دکتر حسن بشیر؛ دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) و سایر فعالان فضای مجازی و رسانه های دیجیتال در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه رونمایی خواهد شد.

_ر_ز_د_ذ

همچنین در این مراسم نمایشگاهی از کتابهای «مطالعات شبکه های اجتماعی و سبک زندگی جوانان»، «خانواده، سواد رسانه ای و رسانه های دیجیتال» و سایر کتب معتبر مربوط به رسانه های دیجیتال و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، روبروی باشگاه پیام، بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه) مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۶۶۰۳۰ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91440

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر