3

توزیع سبد کالای فرهنگیان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

  • کد خبر : 91597
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان کشور گفت: توزیع سبد کالای ماه رمضان فرهنگیان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: توزیع سبد کالای فرهنگیان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

محمد جلیلیان، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت سبد کالای ماه رمضان فرهنگیان مصوب است، در صورت فروش بیش از میزان یاد شده، کاملا مشخص بوده و قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: فرهنگیان با مراجعه به تعاونی‌های مصرف فرهنگیان در سراسر کشور و ارائه کارت شناسایی می‌توانند اقدام به خرید سبد کالا کنند.

جلیلیان در خصوص میزان تخفیف سبد کالا گفت: شکر را کیلویی ۱۵۰۰ تومان عنوان کردیم که در هیچ‌کجا به این میزان به فروش نمی‌رسد و برنج نیز از نوع مرغوب است که در بازار کیلویی ۴۶۰۰ تا ۴۷۰۰ تومان است که ۳۹۰۰ تومان ارائه می‌شود.

وی افزود: در قیمت روغن، برنج و شکر بین ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف داشته‌ایم و تنها در بحث مرغ، قیمت‌ها در بازار متفاوت است؛ به عنوان مثال ممکن است امروز مرغ در تهران کیلویی ۶۲۰۰ تومان و در زاهدان ۵۷۰۰ تومان باشد که ما در مجموع مرغ را کیلویی ۵۲۰۰ تومان در نظر گرفتیم.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان کشور به مدت زمان توزیع سبد کالای ماه رمضان فرهنگیان اشاره کرد و ادامه داد: توزیع سبد کالا تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر