1

دیدار نمایند ولی فقیه در استان ایلام با دبیرکل جنبش مهرورزی+تصاویر

  • کد خبر : 91819
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶

حضرت آیت الله العظمی محمد تقی لطفی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ایلام و حسین سعیدی دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهرورزی (Mehrvarzi.ir) حضرت آیت الله  العظمی محمد تقی لطفی امام جمعه  و نماینده ولی فقیه در استان ایلام با حسین سعیدی ، دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی در محل دفتر مرکزی این جنبش دیدار کردند.

DSCF4007

در این دیدار پس از ارائه گزارش دبیرکل جنبش عدالت و مهرورزی از نحوه فعالیت های این جنبش در عرصه های گوناگون از جمله انتخابات ریاست جمهوری و مشارکت فعال این جنبش در خلق حماسه سیاسی ۹۲ ، نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تقدیر و تجلیل از حماسه آفرینی های ملت شریف ایران اسلامی بر مشارکت فعال آحاد مردم و همچنین جنبش عدالت و مهرورزی در خلق حماسه اقتصادی تاکید کردند.

DSCF4020

همچنین حسین سعیدی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر لزوم تبعیت از منویات و رهنمودهای حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) اظهار داشت: جنبش عدالت و مهرورزی با تمام توان آمادگی خود را برای کمک به دولت جدید و رئیس جمهور منتخب برای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد و در این مسیر از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

DSCF4010

در پایان این دیدار حضرت آیت الله العظمی لطفی ضمن آشنائی و بازدید از دفتر مرکزی جنبش عدالت و مهرورزی ، مرامنامه جنبش عدالت و مهرورزی را مطالعه نمودند.

DSCF4052

DSCF4056

متن دست نوشته حضرت آیت الله العظمی لطفی،  نماینده ولی فقیه در استان ایلام در مرامنامه جنبش عدالت ومهرورزی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(روحی فداه) واژه مقدس عدالت و مهرورزی یک اصل قرآنی بر اساس الهام گیری از نظام وحیانی و سیره نبوی و آموزه های اهل بیت(ع) است. انشاء الله مبنای حرکت علمی سیاسی و اجتماعی و اقتصادی در کشور عزیز ایران باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

محمد تقی لطفی

 

DSCF4066

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91819

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر