1

نام مدیرعاملی که پیشنهاد ۷٫۵ میلیاردی داده افشا شد

  • کد خبر : 92003
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹

آنچه که می خوانید شرح جلسه ایست که در آن صدای محمد رویانیان با پیشنهاد ۷٫۵ میلیاردی اش پخش شده. اما چرا رحمتی این کار را کرد؟

این ماجرا کاملا واقعی است. جزئیاتش هم، از منبعی گرفته شده که یکی از مهم ترین پست های فوتبال ایران را در دست دارد. کسی که شاید خودش خواست دوباره درباره این خبر مهم حرف بزند. خبر پیشنهاد ۷ میلیاردی به یک بازیکن، بهترین گلر ایران که البته قبلا سالی ۱٫۲ میلیارد تومان در سال را از همین باشگاه فعلی اش گرفته. البته نکته مهم آن خبر این بود که نام پیشنهاد دهنده، مخفی مانده بود. شاید به دلیل دوستی که طرفین ادعا می کنند نسبت به هم دارند.

این مکالمات همان زور که نوشته شود، واقعیت دارند. شاید بعدا فایل صوتی، با جزئیات منتشر شد.

* مکالمه ۷ میلیاردی 

آقای مدیرعامل با موبایل سید مهدی رحمتی تماس می گیرد. مقادیری حال و احوالپرسی تفننی رد و بدل می شود و گفتن از اینجا و آنجا و تیم ملی و استقلال و پرسپولیس. بعد هم پیشنهاد حضور به رحمتی در پرسپولیس. اما سئوال این است که: “آخرش چند؟”

جواب تکان دهنده است اما نه برای رحمتی که قبلا شرط و پی اش را کرده: “دیگه سید جان بیشتر از هفت و نیم (میلیارد) نمی تونیم بدیم برای ۳ سال. البته هواتو داریم. شما با ما ببند، ما همون پیش پرداخت نقد دو و نیم رو به شما میدیم. قبلا گفته بودم دو میلیارد الان میگم دو و نیم. بهتر از چکای برگشت خورده است (می خندد) …” تماس تمام می شود.

* سند صوتی

مدتی بعد رحمتی می رود دفتر فتح الله زاده برای مذاکرات. داخل اتاق یکی از مسئولان باشگاه هم هست. سه نفری مشغول شوخی و خنده هستند که می شنود: “راستی سید رفیقت زنگ زد. آقای … (اسم رویانیان را می آورد). زنگ زد گفت سید پیشنهاد کرده من بیایم تیم شما من گفتم نه. ما با حاج آقا رفیقیم.”

صدای خنده فتح الله زاده بلند می شود. در این لحظه، رحمتی که لابد کمی عصبانی شده گوشی موبایلش را در می آورد و مکالمه ضبط شده را از اول تا آخر برای حضار پخش می کند. داخل اتاق برای لحظاتی سکوت برقرار می شود.

حالا رحمتی است که می زند زیر خنده. بعد  می گوید: “حاج آقا برویم سر صحبت خودمان…”

یک ساعت بعد تمام توافقات لازم صورت گرفته و فتح الله زاده عازم محل خبرنگاران است تا راز بزرگ امروز را بدون ذکر نام با خبرنگارها در میان بگذارد …

سایت گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92003

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر