2

سردارِ بی مزار +تصویر

  • کد خبر : 92457
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷

عکس زیر، سردار شهید “حاج احمد متوسلیان” را در بهشت زهرای تهران نشان می دهد. تاریخ عکسبرداری، احتمالا پس از عملیات”الی بیت المقدس” و چند روزی پیش از حرکت به سوی لبنان است

به گزارش جهان نیوز، احمد متوسلیان در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۳۲ در تهران متولد شد و در تاریخ ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱، همگامی که فرماندهی “قوای محمد رسول الله(ص)” را بر عهده داشت، در نزدیکی “بیروت” پایتخت”لبنان” توسط شبهه نظامیان مسیحیِ متحد اسراییل، ربوده شد. امروز سی و یک سال از ربایش آن سردار عزیز می گذرد و هنوز بسیاری مردد هستند که عنوان مقدسِ “شهید” را به نام  او اضافه کنند. گرچه “حاج احمد متوسلیان” مزاری در میان صدها همرزم خود در بهشت زهرای تهران ندارد که زیارتگاه مشتاقانش باشد اما یاد و نام او، در دل های دوستداران و پیروانش جاودانه است.

عکس زیر، سردار شهید “حاج احمد متوسلیان” را در بهشت زهرای تهران نشان می دهد. تاریخ عکسبرداری، احتمالا پس از عملیات”الی بیت المقدس” و چند روزی پیش از حرکت به سوی لبنان است و حاج احمد و همرزمانش برای ادای احترام به یاران شهید خود به زیارت مزارشان آمده اند. در عکس، شهید “حسن زمانی”(نفر دوم از چپ) هم دیده می شود:

mw
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92457

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر