4

رویا تیموریان:چرا شبانه سراغ خانه آمدند؟

  • کد خبر : 93937
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳

رویا تیموریان: در مورد مسایل «خانه سینما» از یک سال و نیم گذشته صحبت های زیادی شد. منتها با همه آن گذشته و تلاشمان، الان ما در این شرایط هستیم که شاهدش هستید…

چرا شبانه سراغ خانه آمدند؟

در مورد مسایل «خانه سینما» از یک سال ونیم گذشته صحبت های زیادی شد. منتها با همه آن گذشته و تلاشمان، الان ما در این شرایط هستیم که شاهدش هستید که نشانگر عدم درایت مسوولان فعلی سینماست. آنچه مدنظر سینماگران است، ارتقای بخش فکری و اندیشه ای این سرزمین است. در تمام این سال ها که در کشورمان کار کردیم، می دانیم خط قرمزها چیست و پا را از آن فراتر نگذاشتیم. ولی متاسفانه حالادر موقعیتی قرار گرفته ایم که شبانگاه به «خانه سینما» می روند و قبل از پلمب کردن، دو، سه نفر وارد آنجا می شوند و بعد به در خانه قفل وبست می زنند.

به ما اطلاع دادند که قفل های در ورودی و پارکینگ را عوض کرده اند. گویا از سوی وزارت ارشاد این دستور صادر شده است. حالاسوال ما این است اگر این کار قانونی است چرا شبانه سراغ خانه آمدند و این قدر عجولانه عمل کردند؟ اما ظاهرا فراموش کردیم که ما متعلق به این سرزمین هستیم و در نهایت همکار و همدلیم. «خانه سینما» به دنبال کسب قدرت نیست. تنها به دنبال حقوق صنفی اعضایش است و در تمام این سال ها تلاش کرده تا قانونی عمل کند.

افق نیوز/جام: آیا این هم دیگران را آزار می دهد؟ طبق گفته وکیل «خانه سینما» عمل ما که در اینجا حضور پیدا کردیم، قانونی است. منتها هیات مدیره خانه با حسن نیت این اقدام قانونی را انجام نداد و منتظر شد تا مذاکره ای جدی صورت بگیرد. ولی بعید می دانم از دل این رفتار غیرفرهنگی به نتیجه ای رضایت بخش برسیم. با این حال مدت ۴۸ساعت صبر می کنیم تا نتیجه نهایی اعلام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=93937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر