1

دختری که به همه آرزوهایش می رسید+تصاویر

  • کد خبر : 93967
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۴

تالیا جوی کاستلانو ۱۳ساله که با ویدئوهای آموزشی آرایش خود در یوتوب در دنیا محبوب شده بود و چندی پیش نیز خبری از او در سایت منتشر کردیم،پس از شش سال جدال با سرطان درگذشت

امروز پیامی در صفحه فیس بوک این دختر نوجوان اهل فلوریدا نوشته شده بود: “با قلبی بسیار غمگین به شما اطلاع می دهیم که تالیا در ساعت ۱۱:۲۲ صبح بال هایش را برگرفت.”

از زمان اعلام این خبر هواداران مشهور او در صفحه اجتماعی توئیتر رجوع کردند تا همدردی خود را با خانواده اش اعلام کنند که از جمله آنها الن دجنرس، مایلی سایرس ، کندال جنر (خواهر کوچک کیم کارداشیان) و جاستین بیبر بودند.

اولین بار در روز ولنتاین سال ۲۰۰۷ و زمانی که تالیا تنها ۷ سال داشت، تشخیص سرطان نروبلاستوما دادند، توموری که در بافت های عصبی نوزدان و بچه ها پیشرفت می کند.

پس از شیمی درمانی ، جراحی و پرتو درمانی او به مدت یک سال از سرطان نجات یافت ولی دوباره در سال ۲۰۰۸ پزشکان دریافتند که این بیماری به نود لمفاوی کوچکی در نزدیکی قلبش سرایت کرده است.

در چهار سال بعدی او درمان های متعددی را انجام داد ولی پس از مدتی سرطان به دیگر بخش های بدنش سرایت کرد. سال گذشته در یکی از ویدئوهای یوتوب او آشکار کرد که در یک زمان هم دچار سرطان نروبلاستوما و هم سرطان خون است.

با این وجود روحیه شاد او باعث توجه تمام دنیا به او شده بود، او در یکی از مصاحبه هایش درباره بیماری اش گفته بود:”با داشتن یک کانال در یوتوب، جذب کردن مردم برای نگاه کردن به من و… ، سفر سرطانی من شگفت انگیز بود. ولی هر سفری پایانی دارد.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=93967

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر