2

ناکامی کیف‌قاپ با مقاومت زن شجاع

  • کد خبر : 94400
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

رییس کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد از دستگیری کیف‌قاپ پیاده‌ای خبر داد که با مقاومت مالباخته نقشه سرقتش، نقش برآب شد.

سرهنگ فرامز مهری در تشریح خبر دستگیری کیف‌قاپ پیاده، گفت: در ساعت ۱۳:۳۵ روز بیست و هفتم تیرماه امسال عوامل گشت‌ این یگان حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی در محدوده خیابان آزادگان در پی اعلام یکی از شهروندان مبنی بر کیف‌قاپی از یک زن جوان به خیابان ۲۶ اعزام شدند.

وی با بیان اینکه فرد اعلام کننده عنوان داشت که یک نفر پیاده با لباس و شلوار مشکی که کوله‌پشتی نیز داشت، در صدد کیف‌قاپی از یک زن جوان بود که با وجود مقاومت این زن، نتوانست کیف وی را برباید، گفت: با راهنمایی شهروندان و پس از تعقیب و گریز در خیابان‌های این منطقه، سرانجام این فرد در خیابان بیستم دستگیر شد.

رییس کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد با بیان اینکه فرد دستگیرشده که «سیروس» نام داشت، در بازجویی‌ انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد و عنوان داشت که قصد سرقت کیف‌زنی که به صورت پیاده در حال تردد بود را داشت، گفت: قصد سرقت کیف این زن را داشتم که با ممانعتش روبرو و نتوانست سرقت را انجام دهم.

مهری با بیان اینکه شاکیه این پرونده به نام «سکینه» که در جریان این سرقت ناموفق به علت کشیده شدن روی زمین از ناحیه دست، پا و زانو مصدوم شده بود نیز تحقیقات به عمل آمد، گفت: بررسی‌ها نشان داد که با مقاومت این زن، سرقت «سیروس» ناکام مانده که متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفت.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=94400

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر