2

فردا آخرین مهلت ثبت نام بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته

  • کد خبر : 9461
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: فردا آخرین مهلت ثبت نام بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته است و مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد. آقای عبدالهیان در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: فرهنگیان بازنشسته باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی بیمه آتیه سازان حافظ به نشانیwww.atiyesazan.ir برای بیمه طلایی ثبت نام کنند. […]

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: فردا آخرین مهلت ثبت نام بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته است و مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

آقای عبدالهیان در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: فرهنگیان بازنشسته باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی بیمه آتیه سازان حافظ به نشانیwww.atiyesazan.ir برای بیمه طلایی ثبت نام کنند. وی تعداد فرهنگیان بازنشسته را در کشور یک میلیون و۳۰۰هزار نفر اعلام و اضافه کرد: تاکنون۷۰۰هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان در بیمه طلایی ثبت نام کرده اما هنوز کارت بیمه طلایی دریافت نکرده اند. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: علت صادر نشدن کارت بیمه طلایی برای کسانی که ثبت نام کرده اند، به حد نصاب نرسیدن شمار ثبت نام کنندگان بر اساس قرارداد شرکت بیمه عامل با وزارت آموزش و پرورش است. آقای عبدالهیان حد نصاب برای صدور کارت بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته را یک میلیون نفر اعلام کرد. وی تاکید کرد: تنها بازنشستگانی که مشمول بیمه تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری هستند می توانند از مزایای بیمه طلایی استفاده کنند. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره کارت بیمه طلایی فرهنگیان شاغل نیز گفت: تاکنون برای یک میلیون و۹۰۰فرهنگی کارت بیمه طلایی صادر شده است. آقای عبدالهیان یادآور شد: کارت بیمه۱۵۰هزار نفر از فرهنگیان شاغل نیز به دلیل ناقص بودن اطلاعات تاکنون صادر نشده است که با تکمیل شدن اطلاعات به مرور صادر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9461

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ثبت نام کارت بیمه طلایی

  2. من برای بیمه طلایی ثبت نام کرده بودم ولی نمیدانم که مورد قبول واقع شده یا نه بدین وسیله ثبت نام مجدد مینمایم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر