1

فتاحی: سیاست سکوت روحانی در برابر باج خواهی ها را می پسندم

  • کد خبر : 95178
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴

فتاحی گفت: روحانی به هیچ احدی باج نخواهد داد، دوستان مجلس و خارج از مجلس بدانند روحانی با توجه به شرایط موجود به راحتی به هیچ کس باج نمی دهد.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که به غیر از روحانی و مشاوران نزدیکش هیچ کس حق ندارد برای دولت یازدهم وزیر و خط و مشی تعیین کند گفت: روحانی به هیچ احدی باج نخواهد داد، سیاست سکوت روحانی را در برابر باج خواهی ها می پسندم.

عابد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: سیاست سکوت روحانی در برابر برخی باج خواهی ها را می پسندم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت یازدهم هنوز کارش را آغاز نکرده اما هجمه ها و انتقاد افراد علیه دولت یازدهم هنوز معرفی نیز نشده به شکلی که هیچ توجیهی ندارد آغاز شده است.

وی انتخاب روحانی را هدیه ای به نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: به دنبال این همه هجمه و باج خواهی سکوت معنادار و سنگین روحانی به نظر من بیشتر از برخی از فریادها در گوش می نشیند.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که به غیر از روحانی و مشاوران نزدیکش هیچ کس حق ندارد برای دولت یازدهم وزیر و خط و مشی تعیین کند گفت: روحانی به هیچ احدی باج نخواهد داد، دوستان مجلس و خارج از مجلس بدانند روحانی با توجه به شرایط موجود به راحتی به هیچ کس باج نمی دهد زیرا باج دهی به گروه های مختلف شیرازه دولت یازدهم را از هم می پاشد.

وی از جناح ها، مسئولین و نمایندگان خواست تا اجازه دهند روحانی از فرصت به وجود آمده برای حل مشکلات مردم استفاده کند.

فتاحی تاکید کرد: زمان آن رسیده که مدیران خوب و عقلایی که به دنبال منافع شخصی نیستند و افرادی مومن و با تقوا هستند به عنوان نقطه مشترک اصلاح طلبان و اصولگرایان روی کار بیایند و تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر امروز احمدرضا دستغیب عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت از عدم رایزنی رئیس جمهور منتخب با مجلس برای انتخاب وزیران انتقاد کرد و ادامه روابط دولت یازدهم و مجلس در مسیر رسمی را مناسب ندانست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=95178

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر