2

مهندس فائقی بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان است

  • کد خبر : 96993
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲

جامعه ما در شرایط حاضر برای مدیریت وزارت ورزش و جوانان که نسل بسیار عظیمی از جوانان و ورزشکاران را شامل می شود نیاز به فردی متخصص و با تجربه داخلی و خارجی دارد تا بتواند کشتی طوفان زده را به ساحل امن برساند.

آقای مهندس تقی زاده طی مصاحبه اختصاصی  با پایگاه خبری افق نیوزاعلام کردند آقای مهندس  فائقی با شناختی که نسبت به وزرات ورزش و جوانان دارند و با سوابق درخشان خودشان  می توانند تغییرات اساسی و مورد درخواست  اهالی ورزش و جوانان را ایجاد نمایند.

معاون سابق ورزارت ورزش و جوانان اعلام کردند:با توجه به شرایط فعلی حاکم بروزارت ورزش و جوانان و حساسیت های متعددی که در مجامع داخلی و خارجی نسبت به اداره فعالیت های ورزشی حاکم گردیده ، تعلیق بعضی از فدراسیون های ورزشی از یک طرف و حضور تعدادی سرپرست بر مسند مدیریت فدراسیون های پر مدال داخلی از طرف دیگر، نیاز است یک نفر مدیر ورزشی با سابقه و با عقبه های ورزشی بر مدیریت وزارت ورزش و جوانان انتخاب شود و این شخص در شرایط حساس کنونی  فقط آقای مهندس فائقی هستند .

مدیر کل اسبق تربیت بدنی استان های تهران و آذربایجان شرقی فرمودند:این جانب با شناختی که در طول مدت سالیان گذشته از آقای مهندس فائقی دارم و مدیریت قاطع و همه جانبه ایشان را در مسندهای متعدد ورزشی به عینه تجربه کرده ام می توانم شهادت بدهم که آقای فائقی می توانند در شاخه مدیریتی ورزش و جوانان به نتایج خوب و مطلوبی دست یابند.

آقای مهندس تقی زاده اعلام کردند . جامعه ما در شرایط حاضر برای  مدیریت  وزارت ورزش و جوانان که نسل بسیار عظیمی از جوانان و ورزشکاران را شامل می شود نیاز به فردی متخصص و با تجربه داخلی و خارجی دارد تا بتواند در تمام موقعیت های حساس و بحرانی ، کشتی طوفان زده را به ساحل امن برساند.

آقای مهندس تقی زاده ابراز امیدواری کردند: انتظار می رود ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات حاکم بر وزارت ورزش و جوانان در انتخاب سرپرست برای  این وزارت خانه مهم ، از خدمات  شخص آقای مهندس فائقی که از بدنه وزارت ورزش و جوانان می باشد و این وزرات خانه را به خوبی می شناسد استفاده نموده و انتظار اهالی ورزش و جوانان را برآورده سازند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96993

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر