3

سالی ۱۷۰۰ کودک زیر ۱۰ سال مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند

  • کد خبر : 9794
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰

آمار وحشتناک تجاوز به کودکان خردسال در نروژ در کشور ۵ میلیونی نروژ، سالی ۱۷۰۰ کودک زیر ۱۰ سال مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، “سیامک وکیلی” که به عنوان کارشناس در برنامه “همصدایی” شبکه اندیشه حاضر شده بود، به آمار وحشتناک تجاوز به کودکان نروژی اشاره کرد و گفت: «آماری […]

آمار وحشتناک تجاوز به کودکان خردسال در نروژ
در کشور ۵ میلیونی نروژ، سالی ۱۷۰۰ کودک زیر ۱۰ سال مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، “سیامک وکیلی” که به عنوان کارشناس در برنامه “همصدایی” شبکه اندیشه حاضر شده بود، به آمار وحشتناک تجاوز به کودکان نروژی اشاره کرد و گفت: «آماری از صلیب سرخ گرفته ام و هنوز دارم. طبق این آمار در کشور ۵-۴ میلیونی نروژ، سالی ۱۶۰۰ الی ۱۷۰۰ نفر کودک زیر ۱۰ سال مورد سوء استفاده جنسی قرار می گیرند. برای کشوری که اولاً تعداد بچه هایش خیلی کم است، و ثانیاً جمعیتش هم کم است، ۱۷۰۰ نفر در سال آمار زیادی است، این تازه متعلق به بچه هایی است که اولاً شماره صلیب سرخ را داشته اند و ثانیاً عقلشان رسیده که زنگ بزنند و ثالثاً اینکه جراتش را هم داشته اند.»

وی افزود: «صلیب سرخ اعلام کرده بود که بچه هایی که این سه ویژگی را ندارند احتمالاً تعدادشان همین اندازه است، بنابراین عددشان به ۳۰۰۰ نفر می رسد که ۳۰۰۰ نفر فاجعه است.»

جام نیوز در این زمینه نوشت: شبکه های لس آنجلسی دائماً درصدد القای این نکته اند که جامعه غرب یک مدینه فاضله برای بشر است و دولتهای غربی و شبکه های وابسته به آنان، اندیشه های غربی را به عنوان تنها اندیشه ای که می تواند بشریت را به سعادت و کمال برساند مطرح می کنند. اما فضای فرهنگی غرب آنقدر آلوده شده است که برخی رسانه ها نمی توانند از آن چشم پوشی کنند و به بیان گوشه ای از واقعیت ها می پردازند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر