1

بزرگترین و شگفت انگیزترین مدرسه!تصاویر

  • کد خبر : 98000
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

ساختار آموزشی مناسب داشتن، حداقل چیزی است که از مسئولان یک مدرسه انتظار می رود، اما قطعا مشخصه های دیگری هم هستند که یک مدرسه را خاص می کنند.

جام فرهنگی به نقل از یورو نیوز؛

پدران و مادران، بر اساس چه مشخصه هایی، مدرسه فرزندان شان را انتخاب می کنند؟ آیا موفقیت تحصیلی و دستاورد آموزشی، مهمترین معیار است؟ این انتخاب در مناطق دور افتاده، چگونه صورت می گیرد؟

 

ساختار آموزشی مناسب داشتن، حداقل چیزی است که از مسئولان یک مدرسه انتظار می رود، اما قطعا مشخصه های دیگری هم هستند که یک مدرسه را خاص می کنند.

 

بزرگترین مدرسه جهان در هند

 

 

مدرسه «مونتسوری» در هند با بیش از ۴۸ هزار دانش آموز، یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین مدارس جهان است. پنجاه و چهار سال پیش، این مدرسه با کمتر از ۵ یورو وام و ۵ دانش آموز در شهر لاکنو، مرکز ایالت اوتارپرادش آغاز به کار کرد، اما به سرعتی باور نکردنی مراحل رشد و ترقی را پیمود و اکنون ۴۸ هزار ۱۴۴ دانش آموز را در ۲۰ شعبه تحت پوشش دارد. بزرگترین شبعه این مجموعه عظیم، ۷۰۰ دانش آموز را در خود جا داده است. محبوبیت این مدرسه در چیست و چگونه به چنین دستاورد آموزشی دست یافته است؟

 

 

یکی از مسئولین این مدرسه در بیان دلیل موفقیت و بارز بودن  این مدرسه از دیگر مدارس می گوید: اول حفظ و اجرای برنامه های درسی است که برای والدین نیر خیلی اهمیت دارد و دیگر برگزاری کلاسهایی تحت عنوان کلاسهای صلح که مورد توجه سازمان های صلح جهانی نیز قرار گرفته است.

 

گفتنی است که این مدرسه حتی جایزه صلح یونسکو را نیز از آن خود کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=98000

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر