2

مربی تیم تراکتورسازی موفق به کسب گواهی درجه A آسیا شد

  • کد خبر : 99231
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۴:۴۵

مربی تیم بزرگسالان تراکتورسازی تبریز موفق به کسب دوره مربیگری درجه A آسیا شد.

خبرگزاری فارس: مربی تیم تراکتورسازی موفق به کسب گواهی درجه A آسیا شد

علیرضا پژمان  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: در دوره فشرده دوره مربیگری درجه A آسیا که در تهران برگزار شد دروس مدیریت ورزشی، دروس فنی فوتبال، دوره بدنسازی، کمک‌های اولیه در فوتبال، آشنایی با مبانی دوپینگ، مباحث روانشناسی، بخش تغذیه و مدیریت اجرایی برای شرکت کنندگان در این دوره ارائه شد.

پژمان تاکید کرد: این دوره‌ها به صورت تئوری و عملی برای حاضران برگزار شد که طی آن روزانه نزدیک به ۳ ساعت کلاس‌های عملی و ۵ ساعت کلاس تئوری برای حاضران برگزار می‌شد.

این فعال ورزشی در حوزه فوتبال شرکت در این دوره را برای خود بسیار مفید و پربار اعلام کرد و گفت: این کلاس‌ها در به روز رسانی اطلاعات فنی و تخصصی و همچنین آنایی با نکات ریز در بحث مربیگری فوتبال نقش تاثیر گذاری دارد.

وی ورود به مباحث روانشناسی در این دوره‌ها نیز یادآور شد و گفت: ورود به بحث روانشناسی در فوتبال در همه زمینه‌ها به خصوص در ارتباط فی مابین مربی و بازیکن بسیار مفید است و مربی به نوعی خود باید به علم روانشناسی مسلط باشد که این تسلط همزمان با استفاده از روانشناسی متخصص در کنار تیم زمینه موفقیت هر تیم را فراهم می‌آورد.

در این دوره ۲۴ مربی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، تهران، ایلام، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، گیلان، البرز و … حضور داشتند که نزدیک به یک ماه دوره‌های یاد شده را زیر نظر اساتیدی مجربی نظیر محمد احسانی رئیس کمیته آموزش مربیان فدراسیون فوتبال گذراندند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=99231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر