1

سیدجواد میربابایی:هجمه های رسانه ای بر علیه انتخاب شهردار تهران هدفمند است

  • کد خبر : 99467
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲

کارشناس مسائل رسانه ای گفت: اتصال رسانه های بیگانه و خوراک گیری آنها از برخی سرویس های جاسوسی به خوبی نمایانگر اهداف پشت پرده عملیات روانی دشمنان انقلاب در خصوص انتخاب شهردار تهران است.

به گزارش خبرنگار سیاسی افق سید جواد میربابایی در گفتگویی با اشاره به هجمه های روانی رسانه های بیگانه در خصوص انتخابات شهرداری تهران اظهار داشت:  دکتر قالیباف به مدد کارنامه کاری مطلوب اجرائی که از خودشان در ۸ سال گذشته ارائه کردند توانستند  اعتماد شورای شهر تهران را کسب نمایند.

وی با بیان اینکه نه تنها رسانه های فارسی زبان بیگانه بلکه برخی رسانه های ضدانقلاب نیز انتخابات شورای شهر را به صورت کاملاً  تخریب کردند افزود: اتصال رسانه های بیگانه و خوراک گیری آنها از برخی سرویس های جاسوسی به خوبی نمایانگر اهداف پشت پرده عملیات روانی دشمنان انقلاب اسلامی در انتخاب شهردار تهران است.

 این کارشناس امور رسانه با اشاره به برخی روشهای نخ نما شده و منسوخ رسانه های بیگانه ای همچون بی بی سی و رادیو فردا در جنگ رسانه ای خود علیه ملت ایران اسلامی تشریح کرد: این رسانه قبل از وقوع انتخابات شهرداری تهران با به کار گیری روشهایی تکرار که در تمامی انتخاباتهای دیگر نظام به نوعی دیگر بر علیه ملت ایران توسط این رسانه ها با اهداف خاص به کار گرفته شده بود سعی داشتند تا فضایی آکنده از بدبینی نسبت به مسئولین بلند پایه نظام را در مردم و سیاسیون ایجاد نمایند.

وی با بیان اینکه رسانه های بیگانه پس از انتخاب شهردار تهران درصدد القای دسته بندی سیاسی بر اساس دشمنی متقابل در شورای شهر تهران برآمدند گفت: همین رسانه های بیگانه با مقصر اعلام کردن برخی از اصلاح طلبان در پیروزی دکتر قالیباف، به دنبال ایجاد تنش سیاسی میان اصولگرایان و اصلاح طلبان به تبع این موضوع به حاشیه راندن اقدامات اتی اجرایی شهردار تهران هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=99467

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر