1

اگر نیلی خوب دفاع نکند رای اعتماد را از مجلس نمی‌گیرد

  • کد خبر : 145999
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: نیلی گزینه وزارت علوم اگر فردا در مجلس از عملکرد و اقدامات خود خوب دفاع نکند رای اعتماد را از مجلس نمی‌گیرد.

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: حضور نیلی در جلسه فراکسیون رهروان ولایت زیاد مطلوب و رضایت‌بخش نبوده و در وضعیت خوشبینانه میزان رای آوری او ۵۰ به ۵۰ است چرا که در اظهارنظرهای خود نتوانسته نظر قاطبه نمایندگان را به دست آورد.

وی با بیان اینکه باید گزینه پیشنهادی وزارت علوم باید شفاف، روشن و قانع‌کننده مطالب خود را ارائه کند و پرده از برخی حقایق باز کند، گفت: برخی از نمایندگان مجلس به نامه تعدادی از اساتید فنی دانشگاه تهران به محضر مقام معظم رهبری در جریان کوی دانشگاه استناد می‌کنند که مناسب با مناسک ملی و نظام نامه‌نگاری نشده که در بین آنها اسم نیلی احمدآبادی نیز مشاهده می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی کارنامه علمی و مهارت استادی او را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: در کنار آن باید نیلی به عنوان گزینه پیشنهادی فردا در صحن علنی مجلس از خود و عملکردش دفاع کند تا بتواند با قانع کردن رای اعتماد مجلس را بگیرد.

پیرموذن ادامه داد: البته بنده در جلسه فردا حضور ندارم و به دلیل حضور در دسته عزاداری ماه محرم در محله دروازه اردبیل نمی‌توانم در جلسه رای اعتماد حضور پیدا کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145999

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر