1

رشد۱۱ درصدی تولید گروه سایپا در دی ماه

  • کد خبر : 180836
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

گروه خودروسازی سایپا توانسته بر اساس برنامه ریزی و هدف گذاری انجام شده به رشد قابل قبولی در تولید محصولات نسبت به ماه گذشته دست یابد.

به گزارش افق و نقل از سایپا نیوز، در شرایط پسا تحریم و با توجه به روندی که پس از انجام توافقات در صنعت خودروسازی کشور ایجاد شده شرایط تولید محصولات در گروه خودروسازی سایپا نسبت به ماه گذشته با رشد همراه بوده است.

 براساس این گزارش رشد تولید گروه خودروسازی سایپا در دی ماه مناسب بوده و گروه سایپا توانسته با تولید ۳۹۰۵۴ دستگاه نسبت به ماه گذشته به رشد۱۱درصدی دست یابد.

علاوه بر این تولید تندر ۹۰ و خودرو جدید ساندرو در شرکت پارس خودرو با رشد خوبی همراه بوده است و این شرکت توانسته با تولید ۲۲۲۰۶ دستگاه خودروی تندر ۹۰ در ۱۰ ماهه سال ۹۴ نسبت به مدت  مشابه در سال گذشته به رشد ۷/۵۳ درصدی برسد.

همچنین مجموع تولید این شرکت در ۱۰ ماه سال جاری ۳۱۰۲۸ دستگاه از گروه رنو و برلیانس بوده و توانسته به رشد ۵/۹۳ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشه دست باید.

 علاوه بر این شرکت زامیاد از گروه خودروسازی سایپا نیز توانسته از ابتدای سال تاکنون در تولید خودوی نیسان دیزلی موفقیت خوبی کسب کند و با تولید  ۳۸۸۵  دستگاه به رشد ۲۷۱ درصدی دست یابد. وانت شوکا نیز که در این شرکت تولید می شود به رشد ۸/۹۴درصدی نسبت به مدت مشابه دست یافته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180836

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر