1

قالیباف در دیدار با رئیس جمهور سخنرانی نمی کند/ شهردار قم سخنران دیدار با روحانی

  • کد خبر : 186704
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

نایب رئیس شورای عالی استان ها گفت: درخواست شورائیان سراسر کشور در رابطه با حفظ شوراها به رئیس جمهوری ارائه خواهد شد.

قالیباف در دیدار با رئیس جمهور سخنرانی نمی کند/ شهردار قم سخنران دیدار با روحانیفیروز آقایی در گفت و گو با خبرنگارگروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: شوراهای سراسر کشور طی ۲ سال گذشته مورد بی مهری ریاست جمهوری قرار داشتند اما خوشبختانه امسال شاهد تغییر رویکرد رئیس جمهور نسبت به شوراها هستیم.

وی افزود: با پیگیری های وزیر کشور، قرار شده  روز جمعه شورائیان سراسر کشور با حسن روحانی دیدار و در این جلسه خواسته های شورائیان از رئیس جمهوری مطرح شود.

نایب رئیس شورای عالی استان ها با تاکید بر لزوم حفظ شوراها خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته برخی از قوانین و مقررات وضع شده در کشور سبب کاهش قدرت شوراها شد و همین موضوع نیز قدرت شوراها را کاهش داده است.

آقایی شوراها را نماد دموکراسی در کشور دانست و اظهارکرد: ۱۱۷ هزار شورایی در سراسر کشور مشغول به فعالیت بوده و مسئولان دولت باید به نقش شوراها که نماد دموکراسی در کشور به حساب می آیند بیش از پیش توجه داشته باشند.

وی با طرح جزئیاتی در رابطه با دیدار شورائیان با رئیس جمهوری اذعان کرد: در این دیدار، وزیر کشور و رئیس شورای عالی استان ها سخنران اصلی خواهند بود و شهردار قم نیز در این همایش به طرح خواسته های شورائیان خواهد پرداخت.

نایب رئیس شورای عالی استان ها تصریح کرد: ۲ هزار نفر از اعضای شوراهای سراسر کشور با رئیس جمهوری دیدار کرده و امیدوار هستیم این مقام مسئول پس از این دیدار همکاری بیشتری با شوراها داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186704

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر