2

راه اندازی واحد ویژه برای ارائه خدمات به بازماندگان حادثه انفجار معدن

  • کد خبر : 219599
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۳۴

دبیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان گفت: برای ارائه خدمات بیمه‌ای از قبیل برقراری مستمری بازماندگان کارگران فوت شده و سایر خدمات مورد نیاز کارگران، در شعبه تأمین اجتماعی آزادشهر واحد ویژه‌ای از امروز شنبه شروع به کار می‌کند.

علی اصغر نیک نیا با تأکید بر ارائه خدمات به حادثه دیدگان معدن زغال سنگ آزاد شهر در اسرع وقت و به بهترین وجه ممکن، گفت: شرکت بهره بردار این معدن و پیمانکار مربوطه مطابق با آخرین لیست ارسالی به شعبه تأمین اجتماعی آزاد شهر دارای ٢٧٩نفر کارگر بیمه شده بوده اند و ١٣٠ نفر از کارگران این معدن نیز از سازمان تأمین اجتماعی بیمه بیکاری دریافت می کنند. همچنین ١٢٠نفر از کارگران نیز بازنشسته مشاغل سخت و زیان آور هستند.

به گزارش نامه نیوز ، وی با بیان اینکه شرکت بهره بردار مبلغ ۴ میلیارد تومان بدهی به سازمان تأمین اجتماعی دارد، گفت: با وجود بدهی کارفرما، خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی به کارگران این واحد هرگز متوقف نشده بود و اکنون نیز سازمان تأمین اجتماعی با استفاده از تمامی ظرفیتهای قانونی در خدمت کارگران و بویژه خانواده بازماندگان و مصدومین حادثه است.

نیک نیا ضمن ابراز همدردی با خانواده درگذشتگان و طلب شفای عاجل برای مصدومین این حادثه از کارگران این معدن که به دلیل توقف فعالیت بیکار شده اند و همچنین خانواده کارگران متوفی دعوت کرد که از روز شنبه برای انجام مراحل اداری و استفاده از خدمات تأمین اجتماعی به شعبه آزادشهر مراجعه کنند.

منبع: میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر