1

اعلام آمار تماشاگران تعدادی از تئاترها

  • کد خبر : 221206
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تعداد تماشاگران خود در اولین هفته خرداد ماه ۱۳۹۶ را اعلام کردند.

تئاتر شهر

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، مجموعه تئاتر شهر با نمایش‌های “بی پدر” ، “محفل بی عاری”، روح جهنمی “،”بوفالو امریکایی” و “چهل گیس” و تماشاخانه سنگلج نمایش “سرآشپز پیشنهاد می‌کند” را روی صحنه دارند.

نمایش «بیپدر» که تا ۵ خرداد ۶۲ اجرا در تالار قشقایی داشته و با استقبال تماشاگران روبرو بوده در مجموع ۷ هزار و ۵۸۲ بازدید کننده داشته است.

این سالن با گنجایش ۹۶ تماشاگر ۴۱۰۱ بلیط تمام بها ، ۱۹۳۶ بلیط نیم بها ، ۳۴۱ بلیط تخفیف دار و ۱۲۰۴ بلیط میهمان ارائه کرده و مبلغ گیشه آن ۱ میلیارد و ۳۳۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال ثبت شده است. این نمایش تا ۲۹ اردیبهشت ماه میزبان ۵۹۷۷ تماشاگر بوده و از ۳۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد ماه نیز ۱۶۰۵ تماشاگر داشته است.

نمایش «محفل بی عاری» به کارگردانی سیاوش بهادری راد نیز که در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است با ۲۹ اجرا میزبان ۱۶۹۹ تماشاگر بوده است. تالار سایه گنجایش ۷۲ تماشاگر را دارد که ۶۲۰ بلیط تمام بها ، ۲۷۸ بیلط نیم بها ، ۲۷۱ بلیط تخفیفدار و ۵۳۰ بلیط میهمان برای آن ارائه شده و مبلغ گیشه ۱۹۵ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال ثبت شده است. این نمایش که در اردیبهشت ماه ۱۲۶۹ تماشاگر داشته در هفته گذشته میزبان ۴۳۰ تماشاگر بوده است.

دیگر نمایش تالار سایه “روح جهنمی ” است که بابک محمدی آن را کارگردانی کرده تا ۵ خرداد ۲۳ اجرا داشته و ۷۷۴ تماشاگر آن را دیده‌اند. برای این نمایش ۱۰۵ بلیط تمام بها ، ۳۲ بلیط نیم بها ، ۱۰۶ بلیط تخفیف دار و ۵۳۱بلیط میهمان ارائه شده و مبلغ گیشه ۵۱ میلیون و ۴۵۰ هزارریال ثبت شده است. این نمایش در هفته گذشته میزبان ۲۱۵ تماشاگر بوده است.

پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر که نمایش “بوفالو آمریکایی” به کارگردانی سیامک زین الدینی را روی صحنه دارد در ۱۱ اجرای خود میزبان ۳۷۱ تماشاگر بوده که ۱۶۷ بلیط تمام بها ، ۱۱۰ بلیط نیم بها و ۹۴ بلیط میهمان را شامل میشود.

گیشه این نمایش ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال ثبت شده است. این نمایش که در ۵ اجرای اول خود میزبان ۱۲۹ تماشاگر بوده طی هفته گذشته ۲۴۲ مخاطب داشته است. گنجایش پلاتو اجرا ۷۵ تماشاگر است.

تالار چهارسو که خرداد ماه را با نمایش “چهل گیس” به کارگردانی حسین جمالی آغاز کرد در ۴ اجرایی که داشته میزبان ۳۱۴ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۸۷ بلیط تمام بها ، ۱۲ بلیط تخفیف دار و ۲۱۵ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه ۲۴ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به نام آن ثبت شده است.

اما در تماشاخانه سنگلج که این روزها با اجرای نمایشی از شهاب الدین حسین پور با عنوان سرآشپز پیشنهاد می‌کند” میزبان علاقه‌مندان هنرهای نمایشی است در هفته گذشته ۶۴۶ تماشاگر داشته که شامل ۳۸۲ بلیط تمام بها ، ۴۱ بلیط نیم بها ، ۷۷ بلیط تخفیف دار و ۱۴۶ بلیط میهمان می‌شود. برای این نمایش مبلغ ۹۷ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال ثبت شده است.

این تماشاخانه تا نیمه اردیبهشت ماه نیز شاهد اجرای نمایش خواستگاری کار عظیم موسوی بود که در مجموع اجراهای خود میزبان ۳۹۴۴ تماشاگر بوده است. مبلغ گیشه این نمایش ۴۰۲ میلیون و ۶۹۰ هزارریال ثبت شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=221206

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر