1

حال این روزهای «ناصر خویشتن‌دار»

  • کد خبر : 223881
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

ناصر خویشتن‌دار، دوبلور پیشکسوت که از مدتها پیش از عارضه‌ سرطان معده رنج می‌برد، اعلام کرد که از سال ۹۳ به دلیل گرفتگی تارهای صوتی‌اش دیگر در رادیو و عرصه دوبله فعالیت ندارد، اما همچنان عاشق دوبله است.

ناصر خویشتن‌دار

این مدیر دوبلاژ که علاوه‌بر گویندگی در دوبله، در رادیو نیز فعالیت دارد، در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی وضعیت جسمانی‌اش توضیح داد: متاسفانه برخی هزینه‌های بیماری‌ام تحت پوشش بیمه صدا و سیما نیست و قادر به پرداخت این هزینه‌ها نیستم.

«خویشتن‌دار» که سخت احساس دلتنگی به رادیو و حرفه‌ی خود می‌کند، یادآور شد: از سال ۶۲ عاشق دوبله و وارد حرفه خبر شدم. سال ۸۸ از کار گویندگی خبر در تلویزیون و رادیو بازنشسته شدم، اما کار دوبله را دنبال می‌کردم که به این وضعیت دچار شدم. تشخیص پزشکان از بیماری‌ام سرطان معده بود به همین خاطر بعد از عمل جراحی که داشتم معده را از بدنم خارج کردند.

این مدیر دوبلاژ پیشکسوت همچنین خاطرنشان کرد: زمانی که سرکار می‌رفتم، کمتر به بیماری‌ام فکر می‌کردم.

وی که از دوبلورهای سریال کره‌ای «افسانه جومونگ» است، به خاطره به یادماندنی از این مجموعه پرداخت و گفت: پس از اینکه سریال افسانه جومونگ را به سرپرستی زهره شکوفنده کار کردیم، در پایان کار سفارت کره برای تقدیر، از هنرمندان دوبله این سریال دعوت به عمل آورد که این گردهمایی همیشه برایم خاطره انگیز بوده است.

به گزارش ایسنا، ناصر خویشتن‌دار حدود ۶۰ سال در عرصه‌ی دوبله و ۳۰سال است که در رادیو فعالیت دارد. از کارهای وی در بخش مدیریت دوبلاژ می‌توان به فیلم سینمایی «خط لوله»، مستند «قلب‌ها و ذهن‌ها» و … اشاره کرد.

همچنین او در زمینه گویندگی هم به جای شخصیت‌های زیادی صداپیشگی کرده که می‌توان به شخصیت «ژنرال» در فیلم «گودزیلا علیه گیگان» صداپیشگی کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=223881

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر